کد خبر : 1764141 | 05 تیر 1400 ساعت 21:45 | 24K بازدید | 2 دیدگاه

ساموئل اتوئو:

نمی توانم مسی را با پیراهنی جز بارسا تصور کنم

ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه پروژه جدیدی برای لیونل مسی در سر دارد.

نمی توانم مسی را با پیراهنی جز بارسا تصور کنم

به گزارش "ورزش سه"، هنوز هیچ چیز در مورد آینده لیونل مسی مشخص نشده است. فوق ستاره آرژانتینی از چند روز دیگر بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند به شکل رایگان راهی هر تیم دیگری شود اما بسیاری از گزارش ها حاکی از آن است که او نهایتاً قرارداد خود را با بلوگرانا تمدید خواهد کرد و در نوکمپ ماندگار می شود.

 

ساموئل اتوئو، ستاره کامرونی و سابق بارسلونا که پیش از این با لیونل مسی در این تیم هم تیمی بوده می گوید: " من می دانم که لاپورتا در حال آماده سازی پروژه جالبی برای مسی است. من نمی‌توانم لئو را در پیراهن دیگری تصور کنم. این باشگاه و خانه اوست. من فکر نمی کنم که در ادامه کار او در باشگاه پول نقشی داشته باشد. لئو بارسلونا و بارسلونا لیونل مسی است."

 

 

1613501

 

 

اتوئو در رابطه با اضافه شدن سرخیو آگوئرو به خط حمله بارسلونا نیز گفت: " من فکر می کنم آنها می توانند در کنار هم 60 گل در یک فصل برای بارسلونا به ثمر برسانند و فقط دعا می کنم که خدا آنها را از مصدومیت محافظت کند."

 

وقتی از اتوئو پرسیده شد که در دوران جوانی مسی، به او چه توصیه ای کرده است، گفت: "او همه چیز داشت. احساس می کردم باید گل های بیشتری بزند. او پسر بسیار آرامی بود اما این باعث خوشحالی من است که در یک فصل 40-45 گل به ثمر برساند."

 

 

1556693

دیدگاه‌ها