کد خبر : 1764144 | 05 تیر 1400 ساعت 21:45 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

رناتو سانچس؛

پرتغال مثل تیم سال 2016 قدرتمند است

رناتو سانچس، بازیکن تکنیکی تیم ملی پرتغال معتقد است این تیم نیز مانند پرتغال سال 2016 قدرتمند است.

پرتغال مثل تیم سال 2016 قدرتمند است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال مانند سال 2016 به دشواری و به عنوان تیم سوم جدول راهی دور حذفی جام ملت های اروپا شد. البته شاگردان فرناندو سانتوس در آن دوره موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و در فینال فرانسه را مغلوب کردند. رناتو سانچس که عضو آن تیم بود مدعی شد بازی کردن در خانه مزایای زیادی برای پرتغال خواهد شد. همچنین رناتو سانچس ضمن تمجید از این تیم ابراز امیدواری کرد پرتغال در ادامه تورنمنت موفق به راهیابی به دیدار فینال بشود.

 

رناتو سانچس گفت: "ما یک گروه بسیار قدرتمند هستیم و در یورو همه می خواهند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. ما همیشه موفق به ارائه همه کیفیت خود نبوده ایم، اما نگرش و رویکرد تیم در زمین تاکنون بسیار خوب بوده است.

 

1555983

 

گروه بازیکنان پرتغال در یورو 2016 از کیفیت بالایی نیز برخوردار بود. اما حالا نیز ما بازیکنان مختلفی داریم که در تیم های مدعی و در لیگ های بزرگ بازی می کنند و من فکر می کنم این گروه نیز مانند در سال 2016 باکیفیت است و من امیدوارم به فینال برسیم.

 

ما در خانه بازی خواهیم کرد. البته هیچ کس با بازی در خانه خیلی احساس آرامش بیش از حدی نخواهد داشت، اما در عوض ما با اعتماد به نفس و تمرکز بیشتری بازی کرده و شاهد حمایت بیشتری خواهیم بود. البته ما هر کجا که بازی کنیم روی هدف خود متمرکز هستیم. من فکر می کنم در دیدار مقابل آلمان به تیم کمک کردم تا با شدت و انرژی بیشتری بازی کنم. هر گاه فرصت بازی داشتم فکر می کنم خوب بازی کردم. اما ما یک گروه 26 نفره بوده و همیشه آماده بازی کردن هستیم."

دیدگاه‌ها