کد خبر : 1764145 | 05 تیر 1400 ساعت 22:03 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بوئر: به شکل سنتی با بازی برابر چک مشکل داریم

فرانک دی بوئر، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید آنها کار دشواری مقابل جمهوری چک پیش رو خواهند داشت.

دی‌بوئر: به شکل سنتی با بازی برابر چک مشکل داریم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتقاداتی که پیش از آغاز رقابت‌های یورو نسبت به فرانک دی بوئر مطرح می‌شد اما تیم ملی هلند تا به اینجای رقابت‌ها توانسته خود را در قامت یک مدعی نشان دهد و در هر سه مسابقه دور گروهی خود پیروز از زمین خارج شد تا با اقتدار کامل راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

 

 

1616481

 

 

هلند فردا شب به مصاف جمهوری چک خواهد رفت و فرانک دی بوئر پیش از این مسابقه می گوید: "جمهوری چک به خوبی می داند که چه می خواهد. آنها به دنبال غافلگیر کردن زودهنگام حریف هستند و قصد دارند در دوئل ها برای حریف مزاحمت ایجاد کنند. آنها در مقدماتی جام جهانی مقابل بلژیک و در همین مسابقات برابر نایب قهرمان جام‌جهانی به تساوی 1-1 رسیدند.

 

اگر فضای کافی وجود داشته باشد جمهوری چک روی زمین بازی می‌کند و در غیر این صورت سعی می‌کنند که از فضاهای عمقی بهره ببرند. جمهوری چک حریف بسیار دشواری برای ما خواهد بود. به طور سنتی ما در برابر جمهوری چک مشکل داریم و باید صد درصد توان خود را در این بازی ارائه دهیم."

 

 

1616583

 

 

دی بوئر در ادامه گفت: "اگر ما بتوانیم به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنیم موفقیت آمیز خواهد بود اما نهایتاً به خودمان بستگی دارد. تنها هدف واقعی ما این است که فعلاً در مسابقات باقی بمانیم. من فکر می‌کنم که برای رسیدن به اهدافمان از ویژگی‌های لازم برخوردار هستیم اما همه چیز باید برای مان درست پیش برود."

دیدگاه‌ها