کد خبر : 1764159 | 05 تیر 1400 ساعت 23:01 | 46.5K بازدید | 2 دیدگاه

پیشکسوت آبی‌ها و حضور دوباره تمرینات؛

نیکبخت‌واحدی و حمایتی که ادامه دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بار دیگر در تمرینات تیمش حاضر شد تا به صورت حضوری، حمایت خود از شاگردان فرهاد مجیدی را انجام دهد.

نیکبخت‌واحدی و حمایتی که ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه" یکی از پیشکسوتان استقلال که حضور پررنگی در تمرینات این تیم در فصول گذشته داشته و از زمان حضور مجیدی، حضور او نیز پررنگ‌تر از گذشته شده، علیرضا نیکبخت واحدی است؛ نیکبخت‌واحدی که هواداران استقلال از او خاطرات خوشی در دوران بازی‌اش دارند، امروز بار دیگر میهمان تمرین شاگردان فرهاد مجیدی بود.

 

نیکبخت‌واحدی که رابطه و رفاقت تنگاتنگی با فرهاد مجیدی و دیگر اعضای کادرفنی استقلال دارد، امروز به میان شاگردان فرهاد مجیدی رفت و به آن‌ها خداقوت گفت و هم‌چنین سومین پیروزی متوالی آن‌ها در لیگ برتر را آن‌هم مقابل حریف سخت‌کوشی مانند گل‌گهر سیرجان تبریک گفت و برای آن‌ها در دیدار دشوار بعدی مقابل آلومینیوم اراک آرزوی موفقیت کرد.

 

1616606

 

فرهاد مجیدی هم که دست در گردن علیرضا نیکبخت‌واحدی انداخته بود تا این‌چنین رابطه گرم و صمیمی خود را با همبازی سابق خود نشان بدهد، از حضور او در تمرین استقلال سپاس‌گذاری کرد و هم‌چنین از حمایت‌های همیشگی نیکبخت‌واحدی از تیم فوتبال استقلال تشکر کرد.

 

در زمان حضور نیکبخت‌واحدی در تمرین استقلال، شوخی‌های اعضای کادرفنی استقلال با او باعث شد تا فضایی مثبت، شاد و خندان بر تمرین امروز استقلال که ریکاروی پس از بازی با گل‌گهر بود، حاکم شود.

دیدگاه‌ها