کد خبر : 1764206 | 06 تیر 1400 ساعت 09:00 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

یورو از دست رفت؟

با مثبت شدن تست کرونا؛ غیبت پریشیچ برابر اسپانیا

ایوان پریشیچ، وینگر تیم ملی کرواسی، پس از مثبت شدن تست کرونایش به قرنطینه رفت و بازی در یورو 2020 را از دست داد.

با مثبت شدن تست کرونا؛ غیبت پریشیچ برابر اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، ایوان پریشیچ با مثبت شدن تست کرونایش مجبور به رفتن قرنطینه است و بازی حساس یک هشتم نهایی یورو 2020 برابر اسپانیا در روز دوشنبه را از دست داد.

پریشیچ اکنون باید 10 روز در قرنطینه باشد و بسته به نتیجه ای که کرواسی در بازی روز دوشنبه خود برار اسپانیا می گیرد، ممکن است شانس حضور در یورو را از دست داده باشد.

 

1616675

 

در بیانیه اتحادیه فوتبال کرواسی آمده است: "در طول عصر اتحادیه فوتبال کرواسی نتایج آزمایشات منظم ویروس SARS-CoV-2 را دریافت کرد که نشان می داد ایوان پریشیچ، عضو تیم ملی، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

کادر پزشکی تیم ملی ایوان را از سایر اعضای تیم ملی جدا کرد و بلافاصله با ارائه شواهدی مبنی بر پیروی از کلیه اقدامات محافظتی در برابر شیوع ویروس کرونا، مسئولان مربوطه را از وضعیت آگاه کرد.

پریشیچ 10 روز در قرنطینه خواهد بود و در این مدت در مسابقات تیم ملی کرواسی شرکت نخواهد کرد.

تست سایر اعضای تیم ملی، کادر مربیان و کارکنان منفی است."

 

1616676

 

این بازیکن 32 ساله از سالها پیش چهره ای جدایی ناپذیر برای تیم ملی کرواسی بوده و در بیش از 100 بازی ملی برای کرواسی به میدان رفته است.

پریشیچ در ریسدن کرواسی به فینال جام جهانی 2018 تأثیر زیادی داشت و قبل از گلزنی در فینال مقابل فرانسه، در پیروزی کروات ها در نیمه نهایی مقابل انگلیس بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد.

در رقابت های یورو 2020 پریشیچ در هر سه بازی گروهی کرواسی مقابل انگلیس، جمهوری چک و اسکاتلند از ابتدا به میدان رفت.

او در تساوی 1-1 با چک گلزنی کرد و گل سوم در پیروزی 3-1 برابر اسکاتلند را به ثمر رساند تا جایگاه این تیم در مرحله یک هشتم نهایی را تضمین کند.

با توجه به اینکه پریشیچ اکنون به مدت 10 روز در قرنطینه به سر خواهد برد، احتمال زیادی وجود دارد که او دیگر در یورو 2020 شرکت نکند.

پریشیچ علاوه بر از دست دادن بازی برابر اسپانیا، در صورت صعود کرواسی به مرحله بعد، قادر نخواهد بود در یک چهارم نهایی برابر حریف این تیم، که یکی از دو تیم فرانسه و یا سوییس است، بازی کند.

دیدگاه‌ها