کد خبر : 1764213 | 06 تیر 1400 ساعت 09:38 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

شیوه برگزاری لیگ قهرمانان مشخص شد

دیدارهای مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شیوه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد. تیم های میزبان و میهمان دراین مرحله از قبل مشخص شده اند.

شیوه برگزاری لیگ قهرمانان مشخص شد 

به گزارش "ورزش سه"، البته از آنجایی که تیم های ایرانی و عربستانی باید در کشور بی طرف بازی کنند میزبانی تیم النصر از تراکتور و هم چنین استقلال از الهلال منتقی است و این دو تیم باید برای میزبانی کشور بی طرف را برگزینند. اما به نوشته ی روز الاتحاد امارات مراحل بعدی این مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شود. 

 

در گزارشی که این روزنامه منتشر کرده می خوانیم: بر اساس تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییراتی در شکل برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی اعمال شده و مسابقات این دو مرحله به صورت متمرکز برگزار می‌شود. میزبانی این مسابقات به یک یا دو کشور سپرده می‌شود. طبق برنامه‌ریزی AFC بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی در محدوده زمانی 16 تا 20 اکتبر (24 تا 28 مهر) برگزار خواهد شد. هم چنین مسابقه فینال طبق برنامه در روز 23 ماه نوامبر (2 آذر) و به میزبانی غرب آسیا برگزار می‌شود.

 

الاتحاد در ادامه گزارش اضافه کرده پیش بینی می شود فرصت ارائه درخواست میزبانی از بازی‌های مرحله یک چهارم و نیمه نهایی از اواخر ماه جولای (اوایل مرداد) آغاز شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 را به تعویق خواهد انداخت و این بازی‌ها در ماه می (اردیبهشت و خرداد) سال آینده به صورت متمرکز برگزار می‌شود. رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل 2022 نیز به صورت متمرکز از 11 تا 27 ماه می (21 اردیبهشت تا ششم خرداد 1401) برگزار می‌شود و در خصوص نحوه برگزاری مسابقات مراحل بعدی تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا به نظر می رسد تا زمان واکسیناسیون عمومی در همه کشورها قصد دارد بازی های مهم را به صورت متمرکز برگزار کند؛ این در حالی است که در اروپا هم اکنون بازی ها در کشورهای مختلف برگزار می شود و از سویی فدراسیون های ملی رفته رفته در حال صدور مجوز برای حضور تماشاگران در استادیوم ها هستند و به نظر می رسد فصل جدید لیگ های اروپایی همانند یورو با حضور تماشاگر برگزار شود.

دیدگاه‌ها