کد خبر : 1764243 | 06 تیر 1400 ساعت 12:17 | 9.4K بازدید | 9 دیدگاه

صنعت نفت، استقلال و حالا فولاد؛

نویدکیا در طلسم‌شکنی هت‌تریک می‌کند؟

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی امشب باید مقابل فولاد در اهواز به میدان برود که از آخرین برد آن‌ها بیش از 2000 روز می‌گذرد.

نویدکیا در طلسم‌شکنی هت‌تریک می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه" سپاهان در لیگ بیستم با هدایت محرم نویدکیا توانسته نتایج رضایت‌بخشی را کسب کند و دوشادوش پرسپولیس در کورس قهرمانی پیش برود، طلایی‌پوشان اصفهانی برای برای آن‌که بتوانند فاصله خود با حریف را حفظ کنند و بار دیگر به لطف تفاضل گل بهتر به صدر جدول بازگردند، باید امشب در اهواز از سد فولاد بگذرند.

 

نگاهی به آمار و ارقام نشان می‌دهد که سپاهان کارنامه در بازی‌های خود در اهواز ندارد، چرا که 6 سال و 4 ماه از آخرین باری که طلایی‌پوشان اصفهانی موفق به شکست فولاد در ورزشگاه خانگی‌اش شده‌اند می‌گذرد و آن‌ها در آخرین مسابقه، 24 بهمن 1393 موفق شدند با هدایت حسین فرکی و تک گل مهدی شریفی فولاد را از پیش‌روی بردارند و پس از آن، دیگر طعم شیرین پیروزی را در اهواز مقابل فولاد نچشیده‌اند.

 

جالب آن‌که از ترکیب سپاهان در آخرین برد در اهواز، احسان حاج‌صفی، رسول نویدکیا و محمدرضا خلعتبری در فهرست بازیکنانی کنونی هستند که می‌توانند امشب هم برای تیمش مثمرثمر باشند و به طلسم 6 ساله سپاهان در اهواز پایان دهند.

 

از سوی دیگر در لیگ بیستم سپاهان با هدایت محرم نویدکیا توانسته طلسم 7 سال نبردن استقلال در اصفهان را بشکند و هم‌چنین به 9 سال پیروز نشدن مقابل صنعت نفت در آبادان پایان بخشد و باید دید سومین طلسم را هم محرم نویدکیا امشب در تقابل با جواد نکونام خواهد شکست یا خیر؟ طلسمی که اگر بشکند، سپاهان را به صدر جدول مجددا می‌فرستد و رقابت قهرمانی مهیج‌تر از گذشته در هفته‌های پایانی دنبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها