کد خبر : 1764264 | 06 تیر 1400 ساعت 13:44 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

فروزان- نیازمند؛ فرصتی که از دست رفت

گلر باتجربه فولاد خوزستان که در بازی قبلی این تیم توانست با مهار پنالتی حریف سهم زیادی در کسب نتیجه ایفا کند، به دلیل محرومیت شانس تقابل با سپاهان را از دست داده است.

فروزان- نیازمند؛ فرصتی که از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان که در این فصل با حضور در فولاد خوزستان بار دیگر در مسیر آماده سازی فنی و بدنی لازم زیر نظر جواد نکونام قرار گرفته است، در بازی امروز تیمش مقابل سپاهان به دلیل محرومیت غایب است.

 

گلر باتجربه اهوازی‌ها در بازی قبلی این تیم برابر نفت مسجدسلیمان موفق شد پنالتی حریف را مهار کند تا این تیم به سه امتیازی ارزشمند دست یابد، با توجه به دریافت کارت زرد در این جدال، شانس بازی مقابل سپاهان به عنوان یکی دیگر از مدعیان قهرمانی این فصل را از دست داده است.

تقابل فروزان با خط حمله سپاهان که در این فصل توانسته با 42 گل زده آماری خیره‌کننده تا به اینجا را ثبت کند می‌توانست یک اتفاق ویژه محسوب شود و این گلر باتجربه را در تقابل با همتای ملی‌پوش خود در دروازه طلایی‌پوشان از انگیزه زیادی برخوردار کند که در نهایت این فرصت از دست رفته است.

 

با محرومیت فروزان در این جدال حساس و جذاب، نکونام از احسان مرادیان در دروازه تیمش سود خواهد برد و باید دید در این شرایط چه نتیجه‌ای در انتظار این تقابل خواهد بود.

دیدگاه‌ها