کد خبر : 1764281 | 06 تیر 1400 ساعت 14:26 | 54K بازدید | 3 دیدگاه

خشم لاپورتا؛ احتمال فسخ بارسا با بازیکن فرانسوی

ساموئل اومتیتی حاضر نیست برای کسر دستمزدش با باشگاه بارسلونا وارد مذاکره شود.

خشم لاپورتا؛ احتمال فسخ بارسا با بازیکن فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که باشگاه بارسلونا دیگر از دست مدافع فرانسوی خود خسته شده و نمی خواهد با او ادامه دهد. ساموئل اومتیتی طی فصول گذشته دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده و از ترکیب تیم کاتالانی دور بوده است؛ موضوعی که نارضایتی سران بلوگرانا را به همراه داشته است.

مدافع فرانسوی تا ژوئن سال 2023 با آبی اناری ها قرارداد دارد اما به نظر می رسد که باید جدایی او در پنجره های نقل و انتقالات بعدی را قطعی تلقی کرد؛ با این وجود با توجه به وضعیت اومتیتی در چند فصل اخیر، قطعاً باشگاه بارسلونا کار بسیار دشواری برای فروش این بازیکن همواره مصدوم خود پیش رو خواهد داشت.

 

 

1563880

 

 

سه سال پیش بارسلونا در شرایطی اقدام به تمدید قرارداد با اومتیتی کرد که او در اوج بود و پیشنهاد خوب منچستریونایتد را نیز با خود داشت. اتفاقی که باعث شد دستمزد او به میزان قابل توجهی افزایش یابد اما شروع افت اومتیتی و مصدومیت های متوالی اش از جام جهانی 2018 بود و او مدت هاست که دیگر از روزهای اوجش فاصله گرفته است.

 

 

1508154

 

 

اومتیتی به سبب دریافت دستمزد بالا همواره از جدایی طفره رفته و طبق ادعای اسپورت، اخیرا به دعوت باشگاه برای مذاکره در مورد کاهش دستمزدش نیز پاسخ منفی داده است تا خشم خوان لاپورتا رئیس بارسا را باعث شود. اومتیتی حاضر به مذاکره برای کسر دستمزد و حتی جدایی نیست و قصد دارد تا پایان قراردادش بماند اما در بارسلونا امیدوارند بتوانند او را راضی به مذاکره کنند؛ در غیر این صورت حتی احتمال فسخ یک طرفه قرارداد نیز وجود دارد.

بند فسخ اومتیتی 60 میلیون یورو است ولی هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت این مبلغ برای او نیست. گفته می شود لیون و مارسی علاقه مند به جذب او هستند.

 

دیدگاه‌ها