کد خبر : 1764307 | 06 تیر 1400 ساعت 18:28 | 55.5K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای بیلد:

بازیکن سابق بارسلونا در فهرست خرید رئال

دنی اولمو ستاره ملی پوش اسپانیایی مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

بازیکن سابق بارسلونا در فهرست خرید رئال

به گزارش "ورزش سه"، دنی اولمو ابتدا در آکادمی اسپانیول کار خود را شروع کرد ولی سپس به لاماسیای بارسلونا رفت. در حالی که برای او آینده ای خوب در تیم اول بارسا پیش بینی می شد، در عین شگفتی وقتی 17 ساله بود به دیناموزاگرب کرواسی رفت، 5 سال برای این تیم بازی کرد و سپس راهی لایپزیش شد.

 

 

1586654

 

 

اولمو در مورد دلیل جدایی اش از بارسا گفته بود:« کدام بازیکن از آکادمی بارسلونا راهی فوتبال کرواسی می شود؟ هیچکس. فقط من حاضر به قبول این ریسک شدم. یک روز پدرم خبر از پیشنهاد دینامو داد و پاسخم مثبت بود؛ به همین سادگی. مثل زمانی که از اسپانیول به بارسلونا رفتم، هیچ ترسی نداشتم. می خواستم از منطقه امنم خارج شوم و یک چالش جدید دور از خانه را تجربه کنم و معتقدم همه چیز هم خوب پیش رفت.»

 

 

1586653

 

 

بازیکنی که شانس حضور در تیم اول بارسا را داشت ولی مسیر دیگری را انتخاب کرد، حالا ممکن است پیراهن رئال را به تن کند.

طبق ادعای نشریه معتبر بیلد، لایپزیش از رئال پیشنهاد دریافت کرده ولی حاضر نیست با کمتر از 50 میلیون یورو، اولمو را واگذار کند و با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب رئال، بعید است این انتقال نهایی شود مگر اینکه لایپزیش در مذاکرات حاضر به تخفیف قابل توجهی شود.

اولمو تا 2024 با لایپزیش قرارداد دارد و در دور گروهی یورو 2020 دو بازی برای اسپانیا انجام داد. او در برتری 5-0 برابر اسلواکی اما غایب بود. تابستان سال گذشته او مورد توجه بارسا هم قرار داشت.

 

دیدگاه‌ها