کد خبر : 1764317 | 06 تیر 1400 ساعت 19:37 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

بروزوویچ: نمی‌توان جلوی اسپانیا فقط دنبال ضدحمله بود

مارسلو بروزوویچ، هافبک باتجربه کرواسی مدعی شد برای شکست اسپانیا باید در بالاترین سطح بازی کرد.

بروزوویچ: نمی‌توان جلوی اسپانیا فقط دنبال ضدحمله بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی به لطف برتری در روز پایانی برابر اسکاتلند جواز صعود به مرحله حذفی را کسب کرد و حالا آنها در دیداری دشوار باید به مصاف اسپانیای مدعی بروند. مارسلو بروزوویچ در نشست خبری قبل از این دیدار اعتراف کرد نمی توان در تمام طول مسابقه برابر اسپانیا به دنبال زدن ضدحمله برای باز کردن دروازه این تیم بود.

 

مارسلو بروزوویچ گفت: "همه ما می دانیم که ایوان پریشیچ چقدر برای تیم کرواسی مهم است، اما بازیکنان زیادی در اختیار داریم که با کیفیت بالای خود می توانند جایگزین پریشیچ شوند و هر بازیکنی جای او بازی کند تمام تلاش خود را خواهد کرد.

 

1616844

 

دوئل با سرخیو بوسکتس؟ این نبرد تعیین کننده کل نتیجه بازی نیست، اما بی شک تاثیرگذار خواهد بود. دو تیم خط هافبک خوبی در اختیار دارند و برنده تیمی است که تلاش بیشتری داشته باشد. ممکن است در بخشی از بازی بتوان توپ را به اسپانیا واگذار کرد و به دنبال ضدحمله بود، اما در تمام طول 90 دقیقه این روش برابر حریف اثربخش نخواهد بود. همه ما می دانیم که اسپانیا به دنبال فوتبال مالکانه خواهد بود، اما این تعیین کننده نتیجه نیست و همه چیز به خودمان بستگی دارد. باید در بالاترین سطح بازی کرده و برای کسب پیروزی تلاش کنیم.

 

ما چند بازیکن در ترکیب خود داریم که در فوتبال اسپانیا سابقه بازی کردن دارند و این را می توان مزیت کوچکی برای تیم ملی کرواسی قلمداد کرد. اما به هر حال ما باید با تمام توان وارد میدان شده و برای کسب پیروزی برابر حریف تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها