کد خبر : 1764338 | 06 تیر 1400 ساعت 21:40 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

انریکه: هر چقدر توپ کم‌تر به مودریچ برسد، بهتر است

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، اعتقاد دارد که در دیدار برابر کرواسی جنگ میانه میدان تاثیر گذار خواهد بود.

انریکه: هر چقدر توپ کم‌تر به مودریچ برسد، بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا که در دو مسابقه ابتدایی خود در دور گروهی متوقف شده بود نهایتاً مسابقه آخر خود را با پیروزی پرگل مقابل اسلواکی پشت سر گذاشت تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی یورو شود؛ موضوعی که باعث شد آنها در این مرحله به کرواسی برخورد کنند.

 

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پیش از دیدار برابر کرواسی پیرامون نقش هافبک های دو تیم در مسابقه فردا گفت: "این یکی از مباحث فوتبال است که گفته می‌شود همه چیز به خط میانی بستگی دارد. در بازی فردا نیز این مسئله برای ما و کرواسی حیاتی است چرا که حریف در این منطقه از زمین بهترین کیفیت خود را دارد. فردا دوئل خوبی خواهد بود.

 

 

1616865

 

 

اینکه ما از کرواسی چه انتظاری داریم سوالی است که قبل هر بازی از خود می‌پرسیم و خیلی خوب آن را نمی فهمیم. من از ابتدای مسابقه انتظار یک بازی نزدیک را دارم چرا که دو تیم از شناخت خوبی نسبت به یکدیگر برخوردار هستند."

 

واکنش آلوارو موراتا به انتقادات: "من در طول رقابت‌ها مطبوعات را مطالعه می کنم. اوضاع قدری سنگین است که حتی می‌تواند در اختیار پلیس قرار بگیرد. آنچه من می‌گویم مهم نیست اما برخی چیزها باید مورد اصلاح قرار بگیرند."

 

انریکه در مورد لوکا مودریچ: "مودریچ و کواچیچ بهترین بازیکنان تیم ملی کرواسی هستند. موقعیت  مودریچ در تیم ملی کرواسی کمی تغییر می‌کند. با این حال هر چقدر توپ به آنها کمتر برسد بهتر است. مودریچ یکی از بهترین های کرواسی است."

 

 

1612972

 

 

لوئیس انریکه درباره پدری: "حقایق وضعیت را بهتر از کلمات توصیف می‌کنند. پدری بازیکن بی نظیری است. من او را بسیار شاداب میبینم و حتی هنگام پینگ پنگ بازی کردن نیز اینگونه است که اتفاقا در آنجا نیز عملکرد او را خوب می بینم."

 

بازی در کپنهاگ و نه در سویل: " من ترجیح می دادم همه یورو را در سویل باشم اما حالا با ایده خوشحال کردن اسپانیایی هایی که به اینجا می آیند و کسانی که در خانه هستند به کپنهاگ آمده ایم."

دیدگاه‌ها