کد خبر : 1764347 | 06 تیر 1400 ساعت 22:24 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاشایی: ابرو و پیشانی بازیکنمان شکست، داور کارت نداد

مربی تیم پیکان از کمیته داوران خواست تا برای بازی های این تیم از داوران قوی استفاده کند.

پاشایی: ابرو و پیشانی بازیکنمان شکست، داور کارت نداد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پیکان و نفت مسجد سلیمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. حسین پاشایی، مربی تیم پیکان در نشست خبری پس از این بازی گفت: تیم ما واقعا یک بازی خیلی خوب انجام داد. درست است که نتوانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم اما از نظر کیفی، تیم برتر میدان بود.

 

وی ادامه داد: مستحق سه امتیاز این بازی بودیم ولی متاسفانه روی عدم تمرکز در زدن ضربات آخر نتوانستیم به برد دست پیدا کنیم. ولی باز خدا را شاکریم که در دقایق پایانی بازی توانستیم یک امتیاز را کسب کنیم.

 

مربی پیکان در مورد رای بازی جنجالی با سایپا گفت: ما منتظر پرونده بازی با سایپا هستیم فعلا چیزی به نگفته اند. خیلی هم امیدوار هستیم که سه امتیازمان برگردد، چون سه امتیاز حق ماست و فنی و تاکتیکی تیم سایپا را برده ایم. انشالله که کمیته استیناف یک رای عادلانه می دهد.

 

پاشایی در پایان با اشاره به داوری بازی تاکید کرد: یک درخواست از کمیته داوران دارم؛ نمی خواهیم از داوری انتقاد کنیم ولی قضاوت امروز به گونه ای بود که فکر می کنم از دقیقه 60-70 به بعد اگر به یکسری از خطاهایی که تیم حریف انجام می داد و وقت کشی هایی که صورت می گرفت اخطار می داد دقایق پایانی ما دغدغه ای نداشتیم. داور خیلی با بازیکنان حریف مدارا می کرد ولی کوچک ترین خطایی که بازیکن ما کرد کارت گرفت. بازیکن آنها زد ابرو و پیشانی بازیکن ما را شکاند داور با یک تذکر خشک و خالی و خطا صحنه را ترک کرد. شاید رتبه ما در پایان فصل چشمگیر نباشد اما تلاش می کنیم و انتظارمان هم این است که داورانی برای بازی هایمان بگذارند که قوی باشند. ما هفته آینده با تیمی بازی داریم که از تیم های پایین جدول هست و انتظار داریم که داوران قوی برای این بازی بگذارند تا از این نظر ضرر نکنیم.

دیدگاه‌ها