کد خبر : 1764362 | 06 تیر 1400 ساعت 23:15 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه ١ ملوان بندرانزلی ۵

لیگ یک/ آتش‌بازی انزلی‌چی‌ها در ارومیه

شاگردان مازیار زارع در نمایشی تهاجمی در دقایق پایانی جدال با نود ارومیه توانستند پرگل‌ترین برد تفته را به نام خود کنند.

لیگ یک/ آتش‌بازی انزلی‌چی‌ها در ارومیه

به گزارش ورزش سه، ملوان با ثبت پنج گل در ارومیه یکی از پرگل‌ترین پیروزی ‌های این فصل را به نام خود کرد تا با دست پر راهی انزلی شود.

 

این بازی که با توجه به حضور علی لطیفی روی نیمکت نود ارومیه با توجه به اتفاقات فصل گذشته و حضور این مربی در انزلی از حساسیت ویژه‌ای برای ملوانی‌ها برخوردار بود، با گل اول برای شاگردان مازیار زارع همراه بود تا آنها به هدف خود نزدیک شوند.

 


ملوان با توجه به برد ارزشمند هفته گذشته‌اش مقابل تیم مدعی مس کرمان برای این بازی نیز انگیزه زیادی داشت تا به نتیجه دلخواه دست یابد و در دقیقه ١٠ بازی روی پنالتی اعلام شده از سوی داور توسط مهیار زحمتکش به گل دست یافت. نودی‌ها اما در دقیقه ٣٧ توانستد این گل را توسط آرمین مصطفوی وبا پنالتی که داور اینبار به سود آنها اعلام کرد جبران کنند و در نهایت دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند.

 

سجاد بازگیر اما در نیمه دوم و در دقیقه ۶٠ با گل خود شانس پیروزی را به سمت ملوان شکل داد تا آنها در یکقدمی برد خارج از خانه قرار داشته باشند.

 

در شرایطی که نود ارومیه با تعویض‌های پیاپی خود به دنبال تغییر نتیجه این دیدار بود، سجاد بازگیر در دقیقه ٧٢ با ثبت گل سوم ملوانی‌ها و گل دوم خود، خیال مازیار زارع را بابت پیروزی در این جدال تا حد زیادی راحت کرد.

 

نود که در منطقه سقوط قرار داشت بعد از گل سوم حریف از هم گسیخته بازی را دنبال کرد تا ملوان به خوبی از این فرصت سود برده و در دقایق ٩٢ و ٩۶ به دو گل دیگر توسط میعاد یزدانی و سجاد زبرجد دست یابد و این جدال را با نتیجه ۵-١ به سود خود خاتمه دهد.

 

ملوان با این برد ارزشمند خارج از خانه به رتبه نهم جدول صعود کرد. شاگردان مازیار زارع هفته آینده در خانه میزبان استقلال ملاثانی خواهند بود و نود ارومیه نیز که خطر سقوط را بیش از پیش احساس می‌کند اکنون با حضور در رتبه هفدهم جدول و اختلاف هشت امتیازی با رقیب خود برای فرار از سقوط چشم به بازی‌های باقیمانده خواهد دوخت و البته تا حد زیادی باید کار آنها را در لیگ آزادگان پایان یافته دانست.

دیدگاه‌ها