کد خبر : 1764366 | 06 تیر 1400 ساعت 23:15 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ملاثانی ۱ قشقایی شیراز ۱

لیگ یک/ صلح استقلال و قشقایی در خوزستان

در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ آزادگان دو تیم پایین جدولی استقلال ملاثانی و قشقایی موفق به کسب پیروزی نشدند.

لیگ یک/ صلح استقلال و قشقایی در خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران امشب به طور همزمان برگزار شد و تیم خوزستانی استقلال موفق نشد در خانه بازی پیش افتاده را کنترل کند و در نهایت با گلی که توسط قشقایی جبران شد امتیازات میان دو تیم نیمه دوم جدولی تقسیم شد.

 

در این بازی استقلال ملاثانی که بازی هفته گذشته مقابل چوکا تالش را با نتیجه دو بر یک واگذار کرده بود اصلا دلش نمی‌خواست در خانه بازنده شود. از طرفی قشقایی نیز در هفته سی ام مقابل خوشه طلایی ساوه در خانه متوقف شده و برای کسب امتیاز به خوزستان رفته بود.

 

نیمه اول با تلاش‌های بی نتیجه دو تیم در گل‌زنی به پایان رسید و هیچ‌یک از تیم‌ها موفق نشد برنده به رختکن رود. شروع نیمه دوم نیز متعادل بود تا این‌که رضا رضایی بالاخره موفق شد برای تیم میزبان گل‌زنی کند و استقلال ملاثانی را پیش بیندازد. برتری این تیم زیاد دوام نیاورد و تیم قشقایی که دنبال فرار از شکست بود توانست با امین هاشمی فرد کار را به تساوی بکشاند و در نهایت امتیازات تقسیم شود. با این نتیجه استقلال ملاثانی ۳۷ امتیازی شد و در رده سیزدهم جای گرفت و قشقایی نیز با ۳۵ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند. قشقایی هفته آینده بازی سختی با بادران مدعی دارد و تیم ملاثانی نیز باید به مصاف ملوانی برود که در این هفته نود ارومیه را گل‌باران کرد و انگیزه مضاعفی دارد.

دیدگاه‌ها