کد خبر : 1764367 | 06 تیر 1400 ساعت 23:18 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

همه آرزوی سقوط سایپا را دارند!

تارتار: چرا جدول سازمان لیگ به نفع سایپاست؟

سرمربی پیکان می‌گوید کمیته استیناف باید عدالت را در صدور رای دیدار این تیم مقابل سایپا رعایت کند.

تارتار: چرا جدول سازمان لیگ به نفع سایپاست؟

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از تساوی پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: به غیر از ۱۰ دقیقه ابتدایی که تیم نفت دوندگی زیادی داشت، در ادامه کاملا به بازی مسلط بودیم. مسابقه یک طرفه‌ای بود و با وجود اینکه به بازیکنان تاکید داشتیم روی ضربات ایستگاهی خیلی مراقب باشند، اما از این روش گل خوردیم. نفت از این روش گل‌های زیادی در این فصل زده بود و بچه‌های ما هم امروز غفلت کردند و دروازه تیم باز شد.

 

او ادامه داد: با بچه‌هایی که در انجام شرح وظایف خودشان کوتاهی کردند، حتما برخورد می‌کنیم چون حیف بود و امکان داشت بازنده این مسابقه باشیم و وارد بحران شویم، اما به بازی برگشتیم.

 

سرمربی پیکان در خصوص اهمیت کسب امتیاز در این دیدار عنوان کرد: این مساوی در اصل برای ما باخت بود چون نتوانستیم بالاتر از تیم‌های حریف خودمان در جدول قرار بگیریم.

 

تارتار ضمن گلایه از سازمان لیگ ابراز کرد: با توجه به اینکه حکم کمیته انضباطی قطعی نبوده، اما نتیجه دیدار با سایپا را سه بر صفر به سود حریف ما اعلام کردند. چطور امکان دارد در جدول رده‌بندی بخواهند این حکم را پیاده کنند؟ ما هشتم جدول هستیم، اما پیکان را بازنده دیدار با سایپا اعلام کردند و روی سایت هم ما را در جایگاه یازدهم، دوازدهم قرار دادند و روح و روان ما را برهم زدند.

 

او تاکید کرد: همه می‌دانند که این حکم عادلانه نیست و باید مسؤولان کمیته استیناف بررسی کرده و نظر نهایی را اعلام کنند. حکم نهایی بازی ما باید هرچه زودتر داده شود و پس از آن در جدول سازمان لیگ اعلام شود، نه اینکه الان ما را به رتبه یازدهم ببرند. جایگاه ما هشتم جدول است چون ما در زمین مسابقه سایپا را شکست دادیم. بازیکنی که زیر ۲ دقیقه در زمین بوده و یکبار هم لمس توپ داشته، بخاطر همین نتیجه را سه بر صفر می‌کنند؟

 

سرمربی پیکان اضافه کرد: در ۳۵ سال حضورم در فوتبال چنین حکمی ندیده‌ام و چنین اتفاقی هنوز نیفتاده است. مشابه این اتفاق بوده و حتی از بازیکن غیرمجاز استفاده کرده‌اند، اما نتیجه سه بر صفر نشده ولی الان چطور ممکن است نتیجه را ۳ بر صفر کردند؟ قطعا باید این مورد بررسی شود.

 

تارتار با اشاره به رسیدگی به این پرونده توسط تیم حقوقی پیکان گفت: شاید اصلا ما هیچکس را نداریم، اما سوال من از مسؤولان کمیته انضباطی این است؛ اگر این اتفاق برای تیم‌های بزرگ می‌افتاد و باشگاه‌های پایتخت مثل استقلال و پرسپولیس یا حتی سپاهان، فولاد، تراکتور و ... می‌افتاد، به همین راحتی نتیجه را سه بر صفر می‌کردند؟

 

او درباره تاثیر حضور سراجی، مدیرعامل باشگاه سایپا در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و تاثیر او در تغییر نتیجه دیدار با پیکان اظهار کرد: من مدرکی برای اثبات این قضیه ندارم، اما این رای اظهر من الشمس است؛ کاملا مشخص است که چه اتفاقی افتاده و من هم هیچ اسمی نمی‌آورم ولی آیا امکان دارد تا این اندازه رای ناعادلانه صادر شود؟

 

سرمربی پیکان عنوان کرد: تمام ایران سر این اتفاق و رای می‌گویند خدا کند سایپا بیفتد، اما آنقدر رای ناعادلانه است، می‌گویند خدا کند این تیم(سایپا) سقوط کند چون در زمین حق خود را نگرفته است. امیدوارم هر تیمی استحقاق‌اش را دارد، در لیگ برتر بماند و هر تیمی مستحق سقوط به لیگ پایین‌تر است، بیافتد، اما با این رای، همه چنین حرف‌هایی درباره سایپا می‌زنند.

دیدگاه‌ها