کد خبر : 1764376 | 06 تیر 1400 ساعت 23:47 | 35.5K بازدید | 2 دیدگاه

رابط: لحظه شماری می‌کنم به استقلال برگردم

مهاجم نفت مسجدسلیمان امیدوار است در پایان فصل با اتمام قرارداد قرضی به استقلال برگردد.

رابط: لحظه شماری می‌کنم به استقلال برگردم

به گزارش "ورزش سه"، فردین رابط پس از تساوی پیکان و نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: ما بازی را برده بودیم، اما متاسفانه در دقایق پایانی گل خوردیم. داشتیم خوشحالی برد را می‌کردیم و خدا را شکر همه چیز خوب بود که یکدفعه بازی مساوی شد.

 

او ادامه داد: داوری یک مقدار نامتعادل بود و باید دقت بیشتری می‌کرد، اما به همین روند ادامه می‌دهیم و ان‌شاالله بتوانیم تیم را نگهداریم و دل هواداران مسجدسلیمان را شاد کنیم.

 

مهاجم نفت مسجدسلیمان با اشاره به مشکلات این تیم عنوان کرد: یک مقدار پرداختی‌ها دیر انجام شد؛ ما تا قبل از دیدار با فولاد همه را برده بودیم و بازهم بخاطر اشتباهات باختیم، اما در آن بازی هم نمایش خوبی داشتیم. بچه‌های تیم ما جوان هستند و خدا را شکر همه نمایش خوبی دارند و از جان مایه می‌گذارند.

 

رابط یادآور شد: هدف ما حفظ تیم برای خوشحالی مردم مسجدسلیمان است و امیدوارم مسؤولان باشگاه نفت هم بیشتر به فکر بازیکنان باشند. واقعا شرایط در مسجدسلیمان برای کادر فنی و بازیکنان سخت است و امیدوارم مسؤولان به فکر ما هم باشند.

 

او اضافه کرد: در استقلال شاگرد فکری بودم و در نفت هم کنارشان حضور دارم؛ انسان خوش قلبی هستند و دوباره افتخار کار با ایشان را دارم. امیدوارم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و در آخر فصل به استقلال برگردیم چون خیلی دلم برای استقلال تنگ شده است. از بچگی استقلالی بودم، همیشه بازی‌های این تیم را پیگیر هستم و الان هم منتظرم و لحظه شماری می‌کنم تا بازی با استقلال برسد و به این تیم برگردم.

دیدگاه‌ها