کد خبر : 1764422 | 07 تیر 1400 ساعت 10:48 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

همه چیز به سه امتیاز پیکان بستگی دارد 

زامهران: این یکی از بهترین دوران نساجی است

مهاجم نساجی می گوید آب و هوای سنگین تبریز فشار زیادی را روی آن ها آورد و نتوانستند مثل همیشه راحت بازی کنند.

زامهران: این یکی از بهترین دوران نساجی است 

به گزارش ورزش سه، حسین زامهران در مورد پیروزی دو بر صفر نساجی مقابل ماشین سازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی از ۲,۳ جهت بود یکی اینکه بعد از یک مدت طولانی که به خاطر شرایط تیم ملی لیگ  تعطیل بود خیلی از شرایط مسابقه دور بودیم و فکر می‌کنم تمام تیم ها درگیر این موضوع بودند و ما از تهران به تبریز می رفتیم و هوای تبریز هم تا به حال اینقدر سنگین نبوده. خیلی فشار آمد و بازی خیلی سختی بود. اما خدا را شکر در این شرایط سخت بازی را بردیم و کمی در جدول شرایط‌مان بهتر شد. 


او در مورد شرایط آب و هوایی تبریز که هنگام بازی بسیار اذیتشان کرد ادامه داد: در نیمه اول خودمان هم تعجب کرده بودیم و فشار زیادی روی بازیکنان هر دو  تیم آمد و در نیمه دوم شرایط آب و هوایی تغییر کرد و بهتر شد.
مهاجم نساجی مازندران در مورد روند این تیم در چند مدت اخیر عنوان کرد: اگر یک فلش بک به عقب بزنیم ما در زمان آقای فاضلی و جلالی هم فوتبال بدی ارائه نمی‌دادیم اما همراه با نتیجه نبود ولی فکر می کنم با آمدن آقای الهامی رفاقت در تیم ما خیلی بیشتر شد. دور هم جمع و یکدل شدیم و همین موضوع باعث شد خیلی از توپ‌های ما درون دروازه حریف جای بگیرد و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و فکر می کنم یکی از بهترین دوران نساجی در این ۷ هفته اخیر بوده که ما موفق شدیم ۵ بازی را ببریم.

 

1602282


بازیکن نساجی  در مورد اینکه چرا در دیدار با ماشین سازی دو دفاع وسط  گل زدند و مهاجمان کاری از پیش نبردند این گونه توضیح می دهد: بازی قبلی من گل زده بودم و در این بازی همان بحث شرایط آب و هوایی سنگین فوتبال زیبا را از هر دو تیم گرفته بود مخصوصا تیمی مثل ما که فوتبال بازی می کند و سعی می‌کنیم با پاس دادن به دروازه حریف برسیم و شرایط را از ما گرفته بود و گل تنها  می‌توانست روی ضربه ایستگاهی به ثمر برسد که خدا را شکر در روزی که نمی شد فوتبال زیبایی ارائه داد توانستیم روی ضربات ایستگاهی به گل برسیم و سه امتیاز را بگیریم. من فکر می‌کنم بدترین اتفاقی که برای مسابقه افتاد دوری ۴۰ روزه از مسابقات بود که باعث شد شرایط بازی کردن کمی سخت شود. برای تیمی که دارد نتیجه می گیرد و با یک وقفه مواجه می شود جمع و جور کردنش خیلی سخت است اما ما موفق شدیم با مدیریت تیممان و کمک های آقای حدادیان و اردوی ترکیه سربلند بیرون بیاییم و در حال حاضر برای بازی آینده شرایط بدنی بهتری داریم.


زامهران در پایان در مورد دیدار بعدی با پیکان افزود:  فکر می‌کنم گل بازی‌های ما دیدار با پیکان است. هرچقدر تا الان با آمدن آقای الهامی تیم نتایج خوبی گرفته فکر می کنم همه اش به بازی با پیکان برمی‌گردد چون با اینکه پنج برد داشتیم شرایطمان در جدول به شکل چشمگیری تغییر نکرده و همه چیز به سه امتیاز  دیدار با پیکان ارتباط دارد تا ما بتوانیم به آرامش برسیم و جایگاه بهتری در جدول فراهم کنیم. فکر می‌کنم یکی از مهمترین بازی‌های این فصل نساجی با پیکان باشد.

دیدگاه‌ها