کد خبر : 1764459 | 07 تیر 1400 ساعت 12:48 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

در پاسخ به انتقادات سرمربی پرتغالی؛

لوک شاو: مشکل مورینیو با من چیست؟

لوک شاو، مدافع تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد، با حمله به ژوزه مورینیو، سرمربی سابق خودش در اولدترافورد، می گوید که سرمربی پرتغالی نسبت به او وسواس پیدا کرد!

لوک شاو: مشکل مورینیو با من چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه ژوزه مورینیو بارها لوک شاو را هدف حملات خود قرار داد، مدافع انگلیسی با انتقاد از این سرمربی گفت که او دچار وسواس شده است!

شاو در دوران حضور مورینیو در اولدترافورد رابطه خوبی با او نداشت و سرمربی پرتغالی معمولا در انتقاد از عملکرد بازیکنانش تنها از او نام می برد.

مورینیو در ماه دسامبر سال 2018 از منچستریونایتد اخراج شد و به تاتنهام رفت و پس از برکناری از سمت خود در این باشگاه نیز از تابستان قرار است سرمربی تیم رم شود. او این روزها در برنامه ای رادیویی کارشناسی بازی های یورو 2020 را بر عهده دارد و بار دیگر با انتقاد از مدافع 25 ساله انگلیسی خاطرات تلخی را برای شاو زنده کرده است.

 

1617094

 

مورینیو حین صحبت درباره پیروزی 1-0 انگلیس برابر جمهوری چک در هفته گذشته، شروع مجدد بازی از سوی لوک شاو را "به طرز چشمگیری بد" خواند.

 

شاو در پاسخ به انتقادات اخیر مورینیو گفت: "من واقعا این رفتار را درک نمی کنم. نمی دانم او چرا همچنان به این کار ادامه می دهد و می خواهد مدام انگشت اتهام را به سمت من بگیرد.

احساس نمی کنم شروع مجدد های من به آن اندازه ای که او می گفت بد بودند. احتمالا در نیمه دوم یک شروع مجدد بد داشتم، یک کرنر، که به اولین بازیکن ما نرسید. اما این فقط یک ضربه بد از بین سه شروع مجدد بود. فکر نمی کنم دو یا سه ضربه بد شروع مجدد داشتم و به نظرم آنقدری که او می گوید "به طرز چشمگیری بد" نبودند.

ببینید او باید کارش را بکند. من عادت کرده ام که او چیزهای منفی درباره من بگوید، پس از حرف هایش عبور می کنم.

او انسان تاثیرگذاری است و حرف هایش شنیده می شود. همانطور که اخیرا همه دیده اند او خیلی دوست دارد که درباره من حرف بزند. اما حرف هایش مال خودش است. می تواند هر چه می خواهد بگوید. من روی خودم تمرکز می کنم. من در یونایتد هم ضربات مجدد را می زنم و پس این چیزی نبود که من برایش آماده نباشم."

 

1617091

 

شاو همچنین درباره دورانی که زیر نظر مورینیو در منچستریونایتد بازی می کرد صحبت کرد و گفت که تمام تلاشش را کرده تا در لیست خوب‌های سرمربی پرتغالی جا بگیرد اما در نهایت موفق نشده است!

 

شاو افزود: "او بعضی بازیکنان را دوست دارد و از بعضی خوشش نمی آید. من در آن دسته ای قرار گرفتم که او از آنها خوشش نمی آمد.من هر چه که توانستم کردم تا نظرش را جلب کنم اما هیچ فایده ای نداشت. فرقی نمی کرد که چقدر تلاش کنم. انکارشدنی نیست که ما با هم کنار نمی آمدیم.

من فکر می کنم که او سرمربی محشری بود اما گذشته ها گذشته. وقتش است که فراموش کنیم. من سعی می کنم که فراموش کنم اما معلوم است که او نمی تواند! او مدام درباره من حرف می‌زند و به نظرم این خیلی عجیب است. حتی بعضی از بچه های تیم ملی از من می پرسند مشکل مورینیو چیست؟ و چرا مدام درباره تو حرف می زند؟

 

1617093

 

امیدوارم او هم بتواند با این داستان کنار بیاید و دیگر اینقدر نگران من نباشد! معلوم است که من مدام روی اعصاب او هستم و زیادی به من فکر می کند. به نظرم هیچ کدامتان یادتان نیست در دو سه سالی که من زیر نظر او بازی می کردم انتقادهای او از من چقدر وحشتناک بود. چیزهایی که او الان می گوید نسبت به حرف هایی که قبلا می زد هیچ است!

برای من بهتر است حرف هایش را نشنیده بگیرم یا حتی به آنها بخندم. اما بهتر است که کلا اعتنایی به این صحبت ها نکنم. من می دانستم که وقتی زمانش برسد می توانم ثابت کنم که درباره من اشتباه می کرده و همین کار را هم کردم. الان فقط می توانم روی بهتر شدن و پیشرفت خودم تمرکز کنم."

دیدگاه‌ها