کد خبر : 1764474 | 07 تیر 1400 ساعت 13:41 | 14.6K بازدید | 2 دیدگاه

چالش ویژه فرهاد کاظمی در کرمان؛

صعود به لیگ برتر، سخت‌تر از قهرمانی!

نارنجی‌پوشان مس کرمان برای صعود به لیگ برتر نیاز به 9 امتیاز از سه دیدار پیش‌روی خود دارند.

صعود به لیگ برتر، سخت‌تر از قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، شاید دور از ذهن بود که تیمی که 11 هفته حضور در صدر جدول لیگ یک را تجربه می‌کرد، در هفته‌های پایانی برای صعود به لیگ برتر کارش به اما و اگر بکشد؛ اما روند نزولی مس در نتیجه‌گیری و کسب 8 امتیاز از 10 مسابقه پایانی خود در لیگ یک باعث شده تا آن‌ها سقوط آزاد در جدول را تجربه کنند و به جایگاه پنجم و در فاصله پنج امتیازی تا صدر جدول قرار بگیرند.

 

فرهاد کاظمی که دومین هفته حضورش روی نیمکت مس را تجربه می‌کرد، پس از شکست هفته قبل مقابل ملوان، این‌بار در کرمان توانست رایکا را از پیش‌روی بردارد تا امیدهای مس برای صعود به لیگ برتر زنده بماند؛ البته صعود مسی‌ها به لیگ برتر در حال حاضر شباهت زیادی به معجزه دارد چرا که آن‌ها سه مسابقه دشوار را در پیش‌روی خود دارند.

شاگردان کاظمی اگر رویای رسیدن به لیگ برتر را در سر دارند، نباید در سه بازی پیش‌روی امتیازی را از دست بدهند و با کسب 9 امتیاز کامل مقابل خیبر خرم آباد، هوادار تهران و استقلال خوزستان از زمین مسابقه خارج شوند؛ تیم‌هایی که همگی در نیمه بالایی جدول هستند و هواداری که با صدرنشینی در یک‌قدمی رسیدن به لیگ برتر قرار دارد و سخت به رقبای خود امتیاز می‌دهد.

 

باید دید سرنوشت مس در پایان سه هفته پیش‌روی چگونه خواهد بود و فرهاد کاظمی که تجربه قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر را دارد، آیا موفق به صعود به لیگ برتر با مس کرمان خواهد شد یا خیر. او در کارنامه‌اش همچنین تجربه بقا در لیگ برتر را هم با سیاه جامگان دارد و باید دید این‌بار در چالش جدید چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها