کد خبر : 1764504 | 07 تیر 1400 ساعت 15:38 | 20.2K بازدید | 2 دیدگاه

آیمریک لاپورت:

دشان دروغ می‌گوید؛ حتما شماره‌اش عوض شده

مدافع تازه به تابعیت درآمده اسپانیا ادعای دیدیه دشان سرمربی فرانسه را نادرست دانست.

دشان دروغ می‌گوید؛ حتما شماره‌اش عوض شده

به گزارش "ورزش سه"، اواخر اردیبهشت ماه اعلام شد که استعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا از فیفا مثبت بوده و آیمریک لاپورت می تواند در ترکیب تیم ملی این کشور به میدان برود. آیمریک لاپورت در کشور فرانسه متولد شده، اما پس از دریافت گذرنامه اسپانیایی واجد شرایط بازی کردن در تیم ملی اسپانیا شد.

 لوییس انریکه نیز این مدافع میانی را در لیست 26 نفره اسپانیا برای دیدارهای یورو 2020 قرار داد و او در هر سه بازی اسپانیا در دور گروهی نیز به میدان رفت.

 

 

1617136

 

 

لاپورت در واکنش به انتخاب اسپانیا گفته بود، زمانی تصمیم به این کار گرفت که دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه پاسخ پیام او را برای اعلام آمادگی جهت بازی در جمع خروس‌ها نداد.

 دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه اما از لاپورت ناراحت و دلخور است. او در گفت‌و‌گو با نشریه «لاپروونس» فرانسه، ادعای اخیر آیمریک لاپورت درباره انتخاب تابعیت اسپانیایی به جای فرانسوی برای بازی در رده ملی را دروغ دانست.

 

لاپورت در مصاحبه امروز خود و در واکنش به اظهارنظر دشان گفت:« از فدراسیون فوتبال اسپانیا با من تماس گرفتند و سپس با لوئیز انریکه صحبت کردم. خیلی زود تابعیت اسپانیا را به من دادند و همه چیز سریع پیش رفت. مدت ها با فدراسیون فوتبال اسپانیا در ارتباط بودم و آنها همیشه دوست داشتند برای این کشور بازی کنم.»

 

 

1608062

 

 

لاپورت ادامه داد:« ادعای دشان صحت ندارد. سال 2019 هم گفته بودم که فرانسه از من دعوت نکرد و دیگر نمی خواستم در این مورد حرف بزنم. پیغامی برای دشان به همان شماره ای که از او داشتم فرستادم. پیغام واتساپی نبود ولی به نظر می رسد او شماره اش را عوض کرده است. دشان حتما الان یک گوشی جدیدتر دارد. هیچ جوابی به من نرسید و همانجا حس کردم که دشان و فرانسه علاقه ای به من ندارند. در نهایت ترجیح دادم برای کشوری بازی کنم که واقعا مرا می خواست. این همه واقعیت بود.»

 

دیدگاه‌ها