کد خبر : 1764524 | 07 تیر 1400 ساعت 16:52 | 14.4K بازدید | 3 دیدگاه

سپاهان لیاقت قهرمانی دارد ولی کار سخت است؛

خلعتبری: باید این اختلاف 2 امتیازی را جبران کنیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان می گوید نمی توان تا دو سه هفته دیگر در مورد شرایط قهرمانی صحبت کرد.

خلعتبری: باید این اختلاف 2 امتیازی را جبران کنیم

محمدرضا خلعتبری هافبک مهاجم تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی بدون گل مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد آره نا در گفتگویی با "ورزش سه" در رابطه با این مسابقه بیان کرد: می دانستیم بازی سختی داریم. آنها تیم خیلی خوبی هستند و بازیکنان خیلی خوبی هم دارند. اما گرمای هوا هم مزید بر علت شد تا 2 امتیاز بسیار حساس را از دست بدهیم.


او ادامه داد: برای سه امتیاز رفته بودیم ولی نشد و یک امتیاز گرفتیم. آنها هم آمده بودند که در ورزشگاه خانگی دست خالی از زمین خارج نشوند. اگر سه امتیاز را می گرفتیم خیلی بهتر می شد ولی باید در آینده این 2 امتیاز اختلاف را جبران کنیم.


از بازیکن سپاهان در رابطه با رقابت شانه به شانه با پرسپولیس پرسیدیم که بالاخره پس از چند هفته 2 امتیاز برای طلایی پوشان اصفهانی از دست رفت. خلعتبری در واکنش به این سوال و اینکه شرایط را در 6 بازی باقی مانده چطور ارزیابی می کند، عنوان کرد: هنوز زود است بخواهیم صحبت کنیم. مطمئنا تا دو سه هفته دیگر هم نمی توان حرف زد. به امید خدا هر اتفاقی رخ می دهد طوری بشود که تیم ما قهرمان شود، چون لیاقتش داریم. با توجه به بازیکنان خیلی خوبی که داریم و شرایط که کاملا مهیا است. از طرف دیگر هم به هر حال کار سخت است و پرسپولیس تیم خوبی است. به نظرم همه چیز در مورد قهرمانی به روزهای آخر کشیده می شود.


بازیکن سابق تیم های پدیده و پرسپولیس در واکنش به این سوال که مصدومیت برخی بازیکنان تیم نظیر محبی و امید نورافکن چه تاثیری در کسب تساوی برابر فولاد داشت، بیان کرد: خب خوشبختانه تیم ما کامل است. فقط عزت پورقاز را نداشتیم و آقای نژادمهدی بازی کرد و مشکلی از بابت بازیکن نداشتیم. من و محبی مصدوم بودیم ولی آماده شدیم و دیگر این تصمیم سرمربی است که چه کسی بازی کند. در مجموع به امید خدا شرایط طوری باشد که تیم قهرمان شود. بازی نکردن یا بازی کردن به سرمربی بستگی‌ دارد. درست است که وقتی بازیکنی نیمکت نشین شود ناراحت می شود ولی درنهایت تصمیم نهایی را سرمربی تیم می گیرد.
او سپس در واکنش به این سوال که وقفه لیگ در نتیجه کسب شده، تاثیر داشت یا خیر عنوان کرد: طبیعی است. این همه فاصله افتاد و ما نزدیک به 40 روز بازی نکردیم؛ در صورتی که پرسپولیس در رقابت های آسیای بود و بازی های معوقه هم داشت. این وقفه کار ما را سخت کرد.


سوال بعدی از بازیکن سابق تیم ملی در مورد ابقای اسکوچیچ بود و او در واکنش به این سوال اضافه کرد: ان شاالله بتوانند عملکرد خوبی که در بازی های اخیر داشتند را تکرار کنند.


خلعتبری در پایان گفت: ان شالله آخر فصل قهرمان شویم و این خستگی از تنمان دربیاید.

دیدگاه‌ها