کد خبر : 1764533 | 07 تیر 1400 ساعت 17:28 | 43.8K بازدید | 8 دیدگاه

مددی: سوءتفاهم بود، حل شد!

مدیرعامل و سرمربی استقلال آشتی کردند؟

مدیرعامل استقلال اعلام کرد روز گذشته سوءتفاهم های پیش آمده میان او و فرهاد مجیدی رفع شده است.

مدیرعامل و سرمربی استقلال آشتی کردند؟

به گزارش "ورزش سه"، روابط احمد مددی مدیرعامل و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال مدت هاست تیره و تار شده است. مصاحبه‌هایی که مجیدی علیه مددی در پی مشکلات مالی و امکاناتی باشگاه استقلال انجام داد،‌ با واکنش مددی همراه شد. از این رو رفتارهای فرهاد مجیدی نیز نشان از آن داشت که روابط خوبی با مدیرعامل باشگاه ندارد.


در چنین شرایطی اما مددی اعلام کرده مشکلی با مجیدی ندارد. احمد مددی مدیرعامل استقلال درباره اختلافاتش با فرهاد مجیدی گفته است:‌«سوء تفاهمی پیش آمده بود که روز گذشته حل شد.»


او همچنین به حمایت قاطعانه از فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پرداخت و تاکید کرده است: «مجیدی صددرصد مورد حمایت بنده و اعضای هیئت مدیره است. مجیدی با ما قرارداد دارد و می‌دانم پایبند به قراردادش است. ما هم حمایت کامل را از مجیدی انجام می‌دهیم. آن چیزی که اتفاق افتاده، مشکلات مالی است که زودگذر است. به زودی منابع مالی را به تیم ترزیق می‌کنیم تا کادر فنی و بازیکنان آسوده خاطر مسابقات را دنبال کنند.»


مددی در شرایطی از رفع سوءتفاهم ها میان خودش و مجیدی حرف می‌زند که سرمربی استقلال هیچ واکنشی به موضوعات پیش آمده نداشته و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی در این خصوص رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها