کد خبر : 1764534 | 07 تیر 1400 ساعت 17:25 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

هازارد و دی‌بروین به دیدار برابر ایتالیا می‌رسند؟

به نظر می‌رسد کوین دی بروین می‌تواند بلژیک را در دیدار برابر ایتالیا همراهی کند اما حضور ادن هازارد در این مسابقه دور از انتظار به نظر می رسد.

هازارد و دی‌بروین به دیدار برابر ایتالیا می‌رسند؟

به گزارش "ورزش سه"، بلژیک شب گذشته در یک بازی بسیار نزدیک موفق شد با تک گل تورگان هازارد از سد مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های یورو یعنی پرتغال عبور کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

 

اما دو اتفاق تلخ برای تیم روبرتو مارتینز در مسابقه شب گذشته رخ داد. اتفاق اول جایی بود که کوین دی بروین در اوایل نیمه دوم دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. گزارش های اولیه در رابطه با مصدومیت این هافبک خلاق نگران کننده به نظر می‌رسید اما حالا De Standaard مدعی شده که بلژیکی ها امیدوار هستند که این بازیکن تا دیدار یک چهارم نهایی مقابل ایتالیا ریکاوری کند و برای آن مسابقه مشکلی نداشته باشد.
البته ستاره باشگاه منچستر سیتی باید تا فردا منتظر بماند چرا که باید جواب دقیق آزمایش ها در رابطه با مچ پای او مشخص شود.

 

 

1616931

 

 

دیگر اتفاق ناراحت کننده برای بلژیک در مسابقه دیشب مصدومیت ادن هازارد بود که در یکی، دو سال اخیر روزهای کابوس واری را از این حیث سپری کرده است. برخلاف دی بروین به نظر می‌رسد مصدومیت ادن هازارد از ناحیه همسترینگ کمی جدی تر است و بر اساس ادعای منابع بلژیکی بعید است که او بتواند در دیدار یک چهارم نهایی مقابل ایتالیا شاگردان روبرتو مارتینز را همراهی کند.

 

 

1615028

دیدگاه‌ها