کد خبر : 1764558 | 07 تیر 1400 ساعت 19:33 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

جمال موسیالا:

انگلیس-آلمان برای من یک مسابقه خاص خواهد بود

جمال موسیالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان، می‌گوید تقابل با انگلیس یک مسابقه ویژه برای او خواهد بود.

انگلیس-آلمان برای من یک مسابقه خاص خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات جذاب بازی فردای دو تیم انگلیس و آلمان حضور جمال موسیالا در مانشافت محسوب می شود. این بازیکن که می توانست برای انگلیس و تیم ملی آلمان به میدان برود، نهایتاً ژرمن‌ها را انتخاب کرد و به همین خاطر مسابقه فردا شب می تواند از جذابیت های زیادی برای او برخوردار باشد.

 

جمال موسویالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان، در آستانه دیدار فردای آنها مقابل انگلیس گفت: "من تصمیم آگاهانه ای گرفتم که برای آلمان بازی کنم. اما البته این یک بازی معمولی برای من نیست. انگلیس خانه دوم من است و من دوستان زیادی در آنجا داشتم و چیزهای زیادی یاد گرفتم. من نمی خواهم دوران حضور در آنجا را فراموش کنم. این یک مسابقه ویژه برای من خواهد بود."

 

 

1617189

 

 

موسیالا پیش از این در تیم های پایه انگلیس با ستاره کنونی این تیم یعنی جود بلینگهام هم تیمی بوده است. او در این باره گفت: "من پیش از این در مورد این موضوع با جود بلینگهام صحبت کردم و جالب است که ما در نهایت باید با آنها بازی کنیم. من هیجان زده هستم که ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد و قطعاً یک بازی سخت مقابل یک حریف عالی خواهد بود.

 

من می‌دانم که این رقابت یک تاریخچه طولانی دارد و حتی وقتی که آنجا بودم می دیدم که این یک مسابقه بزرگ در انگلیس محسوب می شود. منتظر این بازی هستم و تنها چیزی که برایم اهمیت دارد پیروزی و صعود به مرحله بعدی است."

 

 

1617188

 

 

بلینگهام گفت که بعد از بازی ما همدیگر را خواهیم دید و لباس هایمان را تعویض خواهیم کرد. دیدن دوباره او خوب خواهد بود. چند سال با هم برای انگلیس بازی کردیم. ما حتی مقابل آلمان بازی کردیم و  اکنون در یک تورنمنت بزرگ به مصاف یکدیگر می رویم."

 

تبدیل شدن به جوان ترین بازیکن آلمان در یک تورنومنت مهم: "این چیز خاصی است اما هیچ تأثیری بر شخصیت یا طرز فکر من ندارد. من همیشه سعی می کنم همه چیزم را ارائه بدهم. یک رکورد مانند آن در حال حاضر خوب است اما شما خیلی زود پیش می روید. این همان کاری است که باید انجام دهید."

دیدگاه‌ها