کد خبر : 1764561 | 07 تیر 1400 ساعت 19:41 | 14.1K بازدید | 2 دیدگاه

منجی آلمان مقابل انگلیس فیکس است

به نظر می رسد فردا شب شاهد حضور لئون گورتزکا در ترکیب اصلی تیم ملی آلمان برابر انگلیس خواهیم بود.

منجی آلمان مقابل انگلیس فیکس است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در ادامه تقابل های خود با قدرت های بزرگ فوتبال اروپا در تورنمنت یورو 2020، فردا شب در دیداری دشوار و تعیین کننده در استادیوم ومبلی به مصاف انگلیس خواهد رفت. نمایش پرفراز و نشیب ژرمن ها در این جام باعث نگرانی هواداران این تیم شده و بازی در خانه انگلیس شرایط را برای صعود این تیم دشوارتر از قبل خواهد کرد.

 

1615660

 

اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد ایلکای گوندوگان، هافبک گلزن تیم ملی آلمان از مصدومیت رنج برده و بعید است قادر به حضور در ترکیب این تیم در مسابقه فردا شب باشد. به نظر می رسد یوواخیم لوو در این رابطه تصمیم نهایی خود را گرفته و لئون گورتزکا به جای او در ترکیب ثابت آلمان در دیدار مقابل انگلیس قرار خواهد گرفت.

 

لئون گورتزکا که دیدارهای ابتدایی تیمش را به علت مصدومیت از دست داده بود، در بازی مقابل مجارستان گل نجات بخش آلمان را به زیبایی در دقایق پایانی به ثمر رسانده و عامل اصلی صعود تیمش به مرحله حذفی رقابت های یورو 2020 لقب گرفت. لئون گورتزکا فصل گذشته نیز یکی از آماده ترین بازیکنان بایرن مونیخ و اگر مصدوم نمی شد، احتمالا در دو مسابقه اول تیم ملی آلمان نیز در ترکیب ثابت قرار می گرفت. به هر حال پاداش درخشش برابر مجارستان و به ثمر رساندن گل صعودبخش برای لئون گورتزکا، حضور در بین 11 بازیکن ابتدایی برابر انگلیس خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها