کد خبر : 1764581 | 07 تیر 1400 ساعت 21:04 | 266.6K بازدید | 12 دیدگاه

اشتباه عجیب دروازه بان و هافبک لاروخا؛

کمدی‌ترین صحنه تاریخ یورو رقم خورد! (عکس)

اونای سیمون، دروازه بان اسپانیا در کنار پدری شاید کمدی ترین اشتباه تاریخ جام ملت های اروپا را مرتکب شدند.

کمدی‌ترین صحنه تاریخ یورو رقم خورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا که شروع خوبی در رقابت های یورو 2020 نداشت و بعد از کسب دو تساوی و عملکرد بحث برانگیز، در نهایت در مسابقه پایانی برابر اسلوواکی به یک پیروزی پرگل دست یافته و جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد تا حریف کرواسی در مرحله یک هشتم شود.

 

آنها امشب در شرایطی به مصاف تیم ملی کرواسی رفته اند که حریف نیز بر خلاف انتظار حال و روز چندان خوشی نداشته است. لاروخا بازی را بهتر آغاز کرد و دو موقعیت بسیار خوب برای گلزنی را توسط کوکه و آلوارو موراتا از دست داد، اما در دقیقه 20 دروازه این تیم به عجیب ترین شکل ممکن باز شد و کرواسی بود که از اسپانیا پیش افتاد.

 

پدری  از میانه میدان پاس به عقبی به سمت اونای سیمون، دروازه بان تیم ملی اسپانیا ارسال کرد، اما این دروازه بان در کنترل این توپ بسیار ساده عاجز ماند و توپ از بغل پای او رد شده و به شکلی عجیب وارد دروازه لاروخا شد. این دوره رقابت های یورو 2020 فستیوالی از گل به خودی بوده و این نهمین بازی بود که یک بازیکن دروازه تیم خود را در این تورنمنت باز کرد. البته در نهایت این گل به نام پدری ثبت شد.

 

جالب اینجاست سیمون در فصل 2020/21 شش اشتباه منجر به دریافت گل در ترکیب بیلبائو داشت که بیش از هر بازیکن دیگر در پنج لیگ برتر اروپا بود. تیم ملی کرواسی تا زمان رسیدن به این گل حتی یک شوت هم در چارچوب نداشت و در واقع بدون حمله به سمت دروازه حریف به گل رسید.

 

تیم ملی اسپانیا در این دوره لطمات زیادی از اشتباهات فردی بازیکنان خود خورده و از پنالتی خراب کردن تا از دست دادن فرصت های متوالی گلزنی، شرایط را برای موفقیت تیم لوییس انریکه دشوار ساخته است. اما این اشتباه تاریخی اونای سیمون و پدری را می توان گل سرسبد خراب کاری های بازیکنان تیم ملی اسپانیا دانست و در صورت ادامه این روند، آنها شانسی برای رسیدن به مراحل پایانی تورنمنت یورو 2020 نخواهند داشت.

 

1617217

 

1617215

 

1617216

 

1617213

 

1617214

دیدگاه‌ها