کد خبر : 1764585 | 07 تیر 1400 ساعت 21:28 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

مارتینز و توضیح درباره وضعیت هازارد و دی‌‌بروین

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، درباره وضعیت مصدومیت ادن هازارد و کوین دی بروین صحبت کرد.

مارتینز و توضیح درباره وضعیت هازارد و دی‌‌بروین

 

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بلژیک شب گذشته موفق شد در یک بازی سخت و دشوار با تک گل تورگان هازارد از سد پرتغال عبور کند و به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای یورو راه یابد اما مصدومیت دو ستاره این تیم باعث شد که تا حدودی این برد به کام آن ها آنها تلخ شود.

 

کوین دی بروین در اوایل نیمه دوم با مصدومیت از ناحیه مچ پا روبرو شد و زمین مسابقه را ترک کرد و در دقایق پایانی مسابقه نیز ادن هازارد دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شد و او هم تعویض شد.

 

 

1617222

 

 

تیم ملی بلژیک تنها چهار روز دیگر باید در مرحله یک چهارم نهایی یورو به مصاف ایتالیا برود و حالا در آستانه این مسابقه نگرانی های زیادی در رابطه با غیبت هازارد و دی بروین در آن بازی وجود دارد.

 

در همین ارتباط روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، به به روز رسانی درباره وضعیت این دو بازیکن پرداخته و می‌گوید: "شرایط برای ما کاملا مثبت است. ادن و کوین هیچگونه مشکل اساسی ندارند. آنها در ترکیب تیم خواهند ماند. ما آنها را برای روز جمعه به شکل حداکثری آماده نخواهیم کرد. با این حال فکر می‌کنم که نهایتاً در مسابقه مرحله بعدی کاملا آماده خواهند بود. ما روز به روز وضعیت آنها را بررسی می کنیم."

دیدگاه‌ها