کد خبر : 1764591 | 07 تیر 1400 ساعت 21:59 | 52.6K بازدید | 1 دیدگاه

در انتظار یک انتقال جنجالی دیگر از میلان به اینتر

به نظر می رسد بعد از جذب هاکان چالهان‌اوغلو حالا اینتر برای به خدمت گرفتن فرانک کسیه نیز از میلان ابراز علاقه نشان داده است.

در انتظار یک انتقال جنجالی دیگر از میلان به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان تلاش زیادی برای تمدید قرارداد با ستاره ترکیه ای یعنی هاکان چالهان‌اوغلو انجام داد اما نهایتاً دو طرف با یکدیگر به توافق نرسیدند تا این بازیکن در انتقالی جنجالی به تیم رقیب یعنی اینتر ملحق شود.

 

اما حالا به نظر می رسد که نراتزوری وضعیت جذب یکی دیگر از ستاره‌های میلان را بررسی می کند. توتو اسپورت مدعی شده که باشگاه اینتر علاقه زیادی به جذب فرانک کسیه دارد و قصد دارد مانند چالهان‌اوغلو، این بازیکن را هم سال آینده به شکل رایگان به خدمت بگیرد.

 

 

1578483

 

 

هافبک ساحل عاجی تا سال 2022 با روسونری قرارداد دارد و آنها بعد از ناکامی در حفظ جان لوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو نمی خواهند یکی دیگر از ستاره های ترکیب خود را هم از دست بدهند‌. در واقع به نظر می رسد که میلان اکنون تمدید با فرانک کسیه را به عنوان اولویت اصلی خود قرار داده و قصد دارد پیش از اتمام قرارداد او با این بازیکن برای تمدید به توافق برسد.

 

با این حال به نظر می رسد که میلان کار دشواری برای تمدید قرارداد با فرانک کسیه خواهد داشت چرا که آن ها پیشنهاد دستمزد سالیانه 3.8 میلیون یورویی به هافبک ساحل عاجی ارائه داده‌اند اما گفته می‌شود که مدیر برنامه‌های این بازیکن خواستار حقوق 6 میلیون یورویی برای او شده است؛ موضوعی که می تواند به اینتر در جذب این بازیکن کمک کند و یک انتقال جنجالی دیگر را رقم بزند.

دیدگاه‌ها