کد خبر : 1764595 | 07 تیر 1400 ساعت 23:03 | 24K بازدید | 2 دیدگاه

کرواسی 3 - 5 اسپانیا؛ بازگشت از در دروازه جهنم!

تیم ملی اسپانیا دو بار بازگشتی درخشان داشته و در نهایت با نتیجه 5-3 موفق به غلبه بر کرواسی شد.

کرواسی 3 - 5 اسپانیا؛ بازگشت از در دروازه جهنم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا که در دقایق ابتدایی گل عجیبی دریافت کرد، در ادامه سه بار موفق به گلزنی مقابل کرواسی، اما کار در وقت تلف شده به تساوی رسید. لاروخا تا قبل از 120 دقیقه دو بار دیگر دروازه را باز کرد و پیروز شد تا در انتظار برنده دیدار فرانسه و سوئیس در مرحله بعد باشد.

 

تیم ملی اسپانیا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس آلورو موراتا بود که پابلو سارابیا در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او از زاویه ای دشوار به تور کنار دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 16 و روی پاس فوق العاده و عمقی پدری بود که کوکه در موقعیتی تک به تک فاصله ای تا باز کردن دروازه کرواسی نداشت، اما عکس العمل تماشایی لیواکوویچ مانع باز شدن دروازه کرواسی شد.

 

1617216

 

1617233

 

اما در دقیقه 20 دروازه اسپانیا به شکل عجیبی باز شد. اونای سیمون، سنگربان لاروخا در مهار پاس به عقب زمینی سرخیو بوسکتس از میانه میدان موفق نبود و توپ به شکلی باورنکردنی و عجیب وارد دروازه اسپانیا شد.

 

در دقیقه 24 و روی پاس به بیرون ولاسیچ بود که تیم ملی کرواسی صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه گارسیا از زاویه ای دشوار به بیرون رفت. دقایقی بعد بعد متئو کواچیچ شانس خود را از پشت محوطه امتحان کرد، اما ضربه او از بالای دروازه اسپانیا به بیرون رفت.

 

1617234

 

اما در دقیقه 38 اسپانیا به گل رسید. روی یک حمله همه جانبه، مقاومت خط دفاعی کرواسی بالاخره شکست. ضربه گایا از سمت چپ محوطه با مهار دروازه بان حریف همراه شد و در ریباند پابلو سارابیا با یک ضربه محکم به طاق دروازه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

 

در ادامه نیمه اول علیرغم فشار تیم ملی اسپانیا روی دروازه کرواسی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

 

لاروخا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت بالاخره در دقیقه 56 به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال فران تورس از سمت چپ، سزار آسپلیکوئتا خود را به محوطه جریمه رسانده و موفق شد با ضربه سر دروازه کرواسی را باز کند.

 

1617232

 

1617235

 

در دقیقه 67 تیم ملی کرواسی با پاس به بیرون ولاسیچ فاصله ای تا رسیدن به گل تساوی نداشت، اما ضربه زمینی گواردیول با عکس العمل فوق العاده سیمون همراه شد و او این بار دروازه را نجات داد.

 

اما در دقیقه 76 اسپانیا به گل سوم هم رسید. روی پاس تماشایی ائو تورس، این بار فران تورس با فرار از سمت راست و گذر از سد مدافع کرواسی با دروازه این تیم تک به تک شد و با ضربه ای زمینی از بین پاهای لیواکوویچ موفق به گلزنی شد.

 

اما در دقیقه 85 کرواسی اختلاف را به حداقل رساند. روی حرکت لوکا مودریچ از سمت راست و در مقابل شلوغی دروازه اسپانیا، ضربه کراماریچ توسط آسپلیکوئتا دفع شد و در نهایت این میسلاو اورشیچ بود که موفق شد گل دوم تیم ملی کرواسی را به ثمر برساند.

 

اما در دقیقه 93 بود که روی ارسال دقیق اورسیچ از سمت چپ، ماریو پاسالیچ با ضربه سر فوق العاده خود از درون محوطه در عین ناباوری گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی به اوقات اضافی کشیده شود.

 

در همان لحظات ابتدایی وقت اضافی اورسیچ در مقابل شش قدم صاحب بهترین فرصت برای زدن گل برتری کرواسی شد، اما ضربه او با عکس العمل تماشایی سیمون همراه شد. در دقیقه 98 و با پاس به بیرون رویز این دنی اولمو بود که فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او در میانه راه به ویدا برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 100 اسپانیا به گل رسید. روی ارسال دنی اولمو، موراتا با یک استپ سینه فوق العاده و ضربه ای روپا به طاق دروازه به زیبایی دروازه کرواسی را باز کرد.

 

1617245

 

اما این پایان کار نبود و دو دقیقه بعد و روی ارسال زمینی اولمو، میکل اویارزابال در موقعیتی تک به تک دروازه کرواسی را باز کرد و اسپانیا با برتری 3-5 راهی رختکن شد.

 

در دقایق ابتدایی وقت اضافی دوم بودیمیر در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل چهارم کرواسی پیش رفت، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه خارج شد. در دقیقه 116 موراتا از سمت چپ در موقعیتی بسیار خوب می توانست باز هم گلزنی کند، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 120 ضربه زمینی دنی اولمو از درون محوطه به دیرک دروازه کرواسی برخورد کرد در نهایت اسپانیا با برتری 3-5 راهی دور بعد شود.

دیدگاه‌ها