کد خبر : 1764622 | 08 تیر 1400 ساعت 01:48 | 15K بازدید | 8 دیدگاه

یوواخیم لوو: بازی با انگلیس دیدار مرگ و زندگی است

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان ابراز امیدواری کرد بازی با انگلیس به ضربات پنالتی کشیده نشود.

یوواخیم لوو: بازی با انگلیس دیدار مرگ و زندگی است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب تیم ملی آلمان در دیدار حساس و در استادیوم ومبلی به مصاف رقیب سنتی خود انگلیس خواهد رفت. یوواخیم لوو، سرمربی باتجربه تیم ملی آلمان در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و مدعی شد هنوز نمی توان به طور کامل در مورد مدعیان قهرمانی در یورو 2020 نظر داد.

 

یواخیم لوو گفت: "این بازی مرگ و زندگی برای هر دو تیم است. ما بسیار باانگیزه هستیم. ما تیم انگلیس را به خوبی آنالیز کرده ایم و مشتاقانه منتظر بازی هستیم.  ما در مورد سناریوهای مختلف تمرین کرده ایم، اما هر دو سرمربی علاقه ای به کشیده شدن بازی به پنالتی ندارند، زیرا در این شرایط هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. هر مربی ایده های متفاوتی دارد. من در گذشته نیز گفتم که سیستم عامل تعیین کننده ای نیست، هر مربی به دنبال آنچه برای تیم خودش ایده آل است خواهد بود.

 

1615713

 

شرایط بازیکنان مصدوم؟ ایلکای گوندوگان نتوانست به طور کامل در جلسه تمرینی شرکت کند. رابین گوزنس و آنتونی رودیگر کمی عفونت دارند و امروز صبح کمی احساس خستگی می کردند، بنابراین باید منتظر مانده و ببینیم چه خواهد شد.

 

مدعیان قهرمانی؟ قضاوت دشوار است، زیرا دیدارهای سرنوشت ساز هنوز در راه است. ایتالیا، بلژیک و انگلیس در مرحله گروهی خوب بازی کردند، اما همانطور که دیروز دیدید سرنوشت هلند چه شد، این نتایج همیشه معیار ادامه مسابقات نیست.

 

1609257

 

شرایط سرژ گنبری؟ من طی دو یا سه روز اخیر او را از نزدیک زیر نظر داشتم و به نظر نمی رسد او هرگز اعتماد به نفسش را از دست داده باشد. گنبری فوق العاده سخت کوش است و من با بازیکنان اصلی ترکیب بازی فردا به صورت جداگانه صحبت کرده و نقاط قوت آنها را یادآوری می کنم.

 

درخشش جمال موسیالا؟ اگر او فردا وارد میدان شده و گل سرنوشت سازی به ثمر نرساند، ما او را به انگلیس می فرستیم (با خنده). جمال موسیالا از بازگشت به انگلیس خوشحال است. او با تمام وجود برای بازی در آلمان تصمیم گرفت و موسیالا پتانسیل خود را در چند هفته گذشته نشان داده است."

دیدگاه‌ها