کد خبر : 1764658 | 08 تیر 1400 ساعت 10:07 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

۴سال برای مدال المپیک برنامه‌ریزی کرده‌ایم

ملی‌پوش سابر: شگفتی ساز می‌شویم

ملی‌پوش شمشیربازی سابر گفت: در المپیک توکیو دیگر تا یک قدمی کسب مدال نمی‌رویم و شگفتی‌ساز خواهیم شد.

ملی‌پوش سابر: شگفتی ساز می‌شویم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمد رهبری در مورد وضعیت تیم ملی شمشیربازی در آستانه المپیک توکیو بیان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد المپیک یک سال به تعویق بیفتد اما برای تیم ما خیلی خوب بود و همه ملی پوشان آماده شدند. خوشبخاته محمد فتوحی هم به تیم اضافه شد و از فشار روانی که داشت، کم می شود  و در المپیک می تواند  خیلی خوب بازی می کند. 

 

او در مورد قرعه ایران در المپیک توکیو گفت: آقای فخری سرمربی تیم برنامه ریزی و کارشناسی کردند که قرعه مناسبی برای المپیک داشته باشیم و اکنون هم  قرعه خوبی داریم. در انفرادی  و تیمی همه آماده هستیم.  هدف ما مدال المپیک است نه سهمیه. کوچکترین کاری که کردیم  کسب سهمیه بود و اکنون دنبال مدال المپیک هستیم و مطمئنا اتفاقات خوبی برای شمشیربازی ر در المپیک رخ می دهد.

 

رهبری در مورد اینکه بارها گفته شده شمشیرباز در المپیک مدال می گیرد و این مسئله توقع یا استرس زیاد برای تیم ایجاد نمی کند، تصریح کرد: این مسئله ای است که چهار سال برایش برنامه ریزی کرده ام و فی البداهه و انتظار بیجا نیست.  ما در مسابقات بین المللی نشان دادیم شایسته مدال هستیم. عابدینی در المپیک ریو تا یک قدمی مدال رفت اما در این دوره دیگر تا یک قدمی نیست و هم در انفرادی  و هم تیمی شگفتی ساز می شویم.

ملی پوش سابر در مورد نیاز های این رشته تا المپیک گفت: نیاز ها را تا الان فدراسیون برطرف کرده است و مشکل خاصی نداریم. به هیچ چیز دیگه ای فکر نمی کنیم و تمام تمرکزمان روی المپیک است.

دیدگاه‌ها