کد خبر : 1764691 | 08 تیر 1400 ساعت 12:30 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

به تیم داوری مسابقه اعتراض داریم؛ 

نوازی: بازی با سایپا بسیار سخت خواهد بود

محمد نوازی ابراز امیدواری کرد تیمش در مصاف با سایپا نیز مانند دیدار با تراکتور سه امتیاز مسابقه را کسب کند.

نوازی: بازی با سایپا بسیار سخت خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره وضعیت این تیم پیش از دیدار با سایپا حرف هایش را اینطور آغاز کرد: در بازی دشوارمان مقابل تراکتور با وجود این‌که ۱۰ نفره شدیم توانستیم با تلاش و همدلی سه امتیاز را کسب کنیم و حالا به بازی با سایپا فکر کنیم. 


بازیکن سابق استقلال سپس در رابطه با مصاف برابر سایپا که روز آینده در تهران برگزار خواهد شد، عنوان کرد: بازی با سایپا بسیار سخت است چون این تیم برای ادامه راهش و فاصله گرفتن از انتهای جدول تلاش می‌کند و ما هم برای گرفتن سه امتیاز و بهبود جایگاه خود تلاش می‌کنیم. باتوجه به شرایط جدول و پایان فصل، شرایط سخت است و امیدوارم همه تیم‌ها برای هدف‌شان تلاش ‌کنند و عدالت نیز توسط داوران برقرار شود. 


نوازی با اشاره به اینکه باشگاه پدیده به تیم داوری دیدار برابر سایپا اعتراض کرده، اضافه کرد: با توجه به چیدمان داوران به خاطر حساسیت بازی‌ها، امیدوارم کمیته داوران، کسانی را برای قضاوت در نظر بگیرد که حرف و حدیثی برای تیم‌ها و مربیان پیش نیاید. ما چه ابتدای فصل و چه در اواسط لیگ از نظر داوری ضربه خوردیم و امیدوارم در این بازی مسئولان فدراسیون یک داور خوب را انتخاب کنند. ما به خاطر انتخاب داور بازی سایپا اعتراضی داشتیم و البته یک درخواست داشتیم و امیدوارم کمیته داوران و سازمان لیگ درباره این درخواست ما تامل کنند و آن طور که صلاح می‌دانند، تصمیم گیری و اجرا شود تا خدای نکرده مشکلی پیش نیاید.


مربی تیم پدیده خراسان اضافه کرد: این هفته های پایانی بسیار حساس است و امیدوارم برای همه تیم‌ها تصمیمات خوبی گرفته شود و هیچ فرقی نمی‌کند، چون همه تیم‌ها هزینه و تلاش می‌کنند تا نتیجه بگیرند. امیدوارم بازی ما و سایپا هم بازی خوبی شود و ما هم بتوانیم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را از تهران به مشهد بیاوریم.

دیدگاه‌ها