کد خبر : 1764708 | 08 تیر 1400 ساعت 13:16 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

نباید عادت کنیم در مورد داوری حرف بزنیم؛

ساکی: جلوی مدعی ماندن آبادان را گرفتند

مدافع راست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید بازیکنان این تیم هم قسم شده بودند تا هر طور شده به پیروزی دست پیدا کنند.

ساکی: جلوی مدعی ماندن آبادان را گرفتند

به گزارش ورزش سه، حسین ساکی در مورد پیروزی یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل سایپا گفت:  بازی خیلی سختی بود و سه امتیاز برای ما ارزشمند بود که خدا را شکر توانستیم بعد از مدت ها آن را بگیریم. واقعا به این برد از لحاظ روحی نیاز داشتیم و باید اعتراف کنم که نیمه اول هر دو تیم خوب نبودند و نیمه دوم کمی بهتر شد.


او در مورد اینکه بعد از چند هفته ناکامی بالاخره به پیروزی رسیدند، ادامه داد: اگر این بازی را هم نمی بردیم شرایط خیلی بد می شد اما هم قسم شده بودیم که هر طور شده به پیروزی برسیم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد. با تمام مشکلات و درگیری‌هایی که هست موفق شدیم با همتی که داشتیم پیروز شویم.


 این بازیکن در مورد داوری عنوان کرد: داوری هم خوب بود و هیچ مشکلی نداشت. نباید عادت کنیم همیشه در مورد داوری صحبت کنیم.


هافبک زردپوشان آبادان در مورد گرمای بالای هوا در این شهر گفت:  بازی کردن در خوزستان در این موقع از سال خیلی سخت است اما ما به این قضیه محکوم هستیم و کاری از دستمان بر نمی آید.


وی در مورد دیدار بعدی با نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: دو تیم نفتی با هم بازی دارند و این یک دربی است. ما قطعاً برای کسب ۳ امتیاز به مسجدسلیمان می‌رویم. آنها تیم خوبی دارند که در بازی‌های اخیر نتایج فوق‌العاده ای  گرفتند ولی ما قطعاً آنها را اذیت خواهیم کرد.


 ساکی در پایان در پاسخ به این سوال که چگونه ناگهان از مدعی بودن به این شرایط رسیدند افزود: فکر می کنم یکی از دلایل مشکلات مالی بود که  اجازه نداد ما بیشتر از این مدعی بمانیم. نیم فصل دوم خیلی دشوار شد و  مشکلات مالی کماکان وجود دارد ولی قول دادند که درست شود.

دیدگاه‌ها