کد خبر : 1764721 | 08 تیر 1400 ساعت 14:24 | 23.9K بازدید | 6 دیدگاه

نتیجه بازی رفت ما را گول نخواهد زد؛

مطهری: پرسپولیس باید مانند یک راننده باهوش باشد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید بازیکنان این تیم اهل شکوه و شکایت نیستند و دوست دارند مشکلات مالی را در داخل باشگاه حل و فصل کنند.

مطهری: پرسپولیس باید مانند یک راننده باهوش باشد

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر گل گهر در چارچوب هفته 25 ام رقابت های لیگ بیستم که روز آینده در آزادی برگزار خواهد شد، با اشاره به بازی رفت بیان کرد: نتیجه بازی رفت ما را گول نخواهد زد. تیم گل گهر تیم خیلی خوبی است و سرمربی با تجربه ای دارد. در آیتم های مختلف بازی تیم قابل احترامی هستند. هم بازیسازی از عقب دارند و هم زمانی که تحت فشار قرار بگیرند، بازی با هدف و بازی در کانال ها را بلدند. فردا بازی سختی خواهیم داشت و برنامه ریزی خودمان را داریم تا فردا با یک فوتبال رو به جلو و هجومی تاکتیک‌مان را به تیم حریف دیکته کنیم و موقعیت های خیلی خوبی خلق کنیم و نتیجه بسیار خوبی بگیریم.


او در ادامه بیان کرد: می دانیم بازی های لیگ بسیار سخت است و تیم هایی موفق هستند که تلاش و اراده داشته باشند. پرسپولیس در این چند سال اخیر تلاش و اراده داشته و به معنای واقعی عملیاتی و اجرایی اش کرده. بچه های ما پرتلاش کار می کنند تا موفق باشیم. سعی می کنیم یک فوتبال رو به جلو، استفاده از کل فضای زمین و یک فوتبال شناور را به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی بگذاریم.

 

1617517


از مطهری پرسیده شد که تقابل گل گهر و پرسپولیس به نوعی تقابل استقلالی ها و پرسپولیس های سابق است؛ امیرقلعه نویی و یحیی گل محمدی. مربی پرسپولیس در واکنش به این سوال بیان کرد: خیلی دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. درست است برای پرسپولیس انجام وظیفه می کنیم. به این مسائل وارد نمی شویم. همیشه آمار های خوبی داشته ایم و آقای قلعه نویی هم مربی قابل احترامی هستند. کار خودمان را می کنیم و خیلی به این مسائل و حاشیه ها توجهی نداریم. ما کار خودمان را می کنیم و آقای گل محمدی هم هر جایی به عنوان سرمربی بوده، نشان داده آمارهای خیلی خوبی دارد.


سوال بعدی از مطهری در مورد صدرنشین بودن پرسپولیس و اینکه این صدرنشین چقدر دوام خواهد داشت. او در واکنش به این سوال بیان کرد: صدرنشینی خیلی سخت است. مثل راننده ای است که همیشه باید جلو را نگاه کند. پرسپولیس اینطوری است. آینه بغل و آینه پشت را هم گهگاهی راننده نگاه می کند ولی یک راننده باهوش همیشه حواسش به جلو است. پرسپولیس فقط به جلو نگاه می کند. این 6 بازی هم بازیکنان نهایت تلاششان را می کنند تا بتوانیم صدرنشین را حفظ کنیم. چون حفظ کردن صدرنشینی خیلی سخت است. مثل همان راننده. البته نگاهمان به عقب و بغل هم هست ولی نگاه اصلی ما رو به جلو است.


مطهری در واکنش به وضعیت تمدید قرارداد با بازیکنان پرسپولیس توضیح داد: باشگاه در حال انجام کارش است و سرمربی و کادر فنی نظرتشان را داده اند. باشگاه باید نظر بدهد. می دانم که پیگیر هستند ولی این موضوع نباید تمرکز ما را در ادامه بازی ها به هم بریزد.


مربی پرسپولیس در ادامه به سه نکته اشاره کرد و نکته اول او اینطور مطرح شد: اول راجع به مصدومان. بچه های ما نقشی کلیدی در تیم ملی داشتند و آسیب هم دیدند ولی پرسپولیسی ها همیشه اولویتشان نام مقدس تیم ملی بوده و این همیشه اولویت بوده است.

 

نکته دوم اینکه یک ضرب المثل است که می گوید کلیدها را همیشه روی یک جاکلیدی آویزان نمی کنند. پس ما بازیکنان کلیدی دیگر هم داریم که می توانیم جایگزین این بچه ها کنیم. همیشه نشان دادیم یک تیم فوق العاده هستیم و با کارتیمی جلو می رویم. و درنهایت نکته سوم اینکه هیچ وقت دنبال عذر و بهانه و فرار رو به جلو نیستیم. یک چیز شما را به موفقیت می رساند و آن هم اینکه همیشه قوی تر از بهانه ها باشید. اینکه فقط بهانه بیاورید شما را به پایین سوق خواهد داد. شما می توانید قوی باشید به شرط اینکه قوی تر از بهانه هایت باشی.


بخش پایانی صحبت های مطهری در مورد مسائل مالی باشگاه بود و اضافه کرد: بچه های ما با حجب و حیا هستند. همیشه سعی کرده اند با کارشان توانمندی هایشان را نشان دهند. واقفیم که آقای صدری و سمیعی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل نهایت تلاششان را می کنند ولی دوست داریم بیشتر قدم بردارند؛ تیمی که اینقدر خوب فوتبال بازی می کند و سال ها است که قهرمان می شود، حق این بچه ها بیشتر از این است. این بچه ها اهل غرولند نیستند. همیشه سعی کرده اند که مسائل را در خودمان حل کنیم.

 

توقع داریم مشکلات بچه ها را هر چه سریعتر حل کنند و بچه ها مشکل مالی نداشته باشند. این یک تعهد دوطرفه است و امیدوارم حل شود و رو به جلو برویم. البته می دانم مدیران در تلاش هستند ولی حق بچه ها بیشتر از اینهاست.

دیدگاه‌ها