کد خبر : 1764783 | 08 تیر 1400 ساعت 20:05 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

پنالتی زن های آلمان برابر انگلیس مشخص شدند

یوواخیم لوو پیش از دیدار حساس مقابل انگلیس پنج پنالتی زدن اول خود را مشخص کرده است.

پنالتی زن های آلمان برابر انگلیس مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، تا دقایقی دیگر دیدار کلاسیک و حساس دو تیم آلمان و انگلیس در استادیوم ومبلی لندن آغاز خواهد شد. تقابل های تاریخی در گذشته و رقابت شدید بین هواداران دو تیم این دیدار را همیشه حساس کرده و حالا این دو تیم مدعی در اولین دور حذفی رقابت های یورو 2020 یکدیگر را ملاقات می کنند. اما ممکن است این مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شود و یوواخیم لوو پنج پنالتی زن اول خود را تعیین کرده است.

 

1617615

 

نشریه بیلد مدعی شد در صورت ماندن این بازیکنان در میدان، تونی کروس، توماس مولر، جاشوا کیمیچ، لئون گورتزکا و کای هاورتز به ترتیب پنالتی زن های مانشافت در این مسابقه خواهند بود. همچنین در صورت نیاز ایلکای گوندوگا ، مارسل هالستنبرگ و ماتیاس گینتر در ادامه پشت ضربات پنالتی آلمان قرار خواهند گرفت.

 

در دهه 90 دو دیدار حساس و به یادماندنی آلمان برابر انگلیس در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 1990 و یورو 1996 به ضربات پنالتی کشید. در جام 90 استیوارت پیرس و کریس وادل و در جام 96 گرت اوتگیت، سرمربی فعلی انگلیس پنالتی های خود در لباس انگلیس برابر آلمان را خراب کردند تا ژرمن ها راهی دیدار فینال هر دو تورنمنت بشوند. این بار در صورت رسیدن این مسابقه به ضربات پنالتی، انگلیس به دنبال انتقام آن دو شکست تاریخی در دهه 90 خواهند بود.

دیدگاه‌ها