کد خبر : 1764790 | 08 تیر 1400 ساعت 20:31 | 29.7K بازدید | 1 دیدگاه

بایرن مونیخ و قیمت‌گذاری روی ستاره فرانسوی

به نظر می رسد بایرن‌مونیخ حاضر نیست با مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو کینگزلی کومان را به فروش برساند.

بایرن مونیخ و قیمت‌گذاری روی ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، به طور قطع کینگزلی کومان یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ طی فصول گذشته بوده و اوج کار این ستاره فرانسوی جایی بود که در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 20-2019  برابر پاری‌سن ژرمن گل قهرمانی باواریایی‌ها را با یک ضربه سر فوق العاده به ثمر رساند.

 

بایرن مونیخ طی ماه های اخیر بارها تلاش کرده که برای تمدید قرارداد با کینگزلی کومان به توافق برسد اما به نظر می رسد که حقوق پیشنهادی این باشگاه به ستاره فرانسوی خیلی با استقبال این بازیکن روبرو نشده و در واقع کومان انتظار دارد که دستمزد بیشتری دریافت کند و به همین خاطر روند مذاکرات بین دو طرف به بن بست خورده است.

 

 

1553506

 

 

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که بایرن مونیخ از تمدید قرارداد با کینگزلی کومان ناامید شده و قصد دارد در صورت دریافت پیشنهاد خوب این بازیکن را به فروش برساند؛ این در حالی است که گفته می‌شود تیم‌هایی نظیر منچستریونایتد و لیورپول شرایط جذب کومان را بررسی می‌کنند.
با این حال اخبار در آلمان حکایت از آن دارد که بایرن مونیخ نمی‌خواهد به این راحتی‌ها کومان را از دست بدهد و روی این بازیکن قیمت 100 میلیون یورویی قرار داده و به نظر می رسد که تنها با این مبلغ راضی به فروش او خواهد شد.

دیدگاه‌ها