کد خبر : 1764838 | 09 تیر 1400 ساعت 00:45 | 42.4K بازدید | 12 دیدگاه

خطای فیلیپس روی کروس؛ کارت قرمز نداشت؟ (عکس)

کمی قبل از پایان نیمه اول بازی انگلیس - آلمان در ومبلی، میزبان می‌توانست 10 نفره بشود.

به گزارش "ورزش سه"، این صحنه چنانچه از عکس پیداست، موقعیتی را نشان می‌دهد که کالوین فیلپس هافبک جوان تیم ملی انگلیس با کف پا به ساق پای تونی کروس بازیکن باتجربه تیم ملی آلمان کوبید که این ضربه برای بسیاری از داوران به منزله کارت قرمزی بی برو برگرد است.

 

1617783

 

 

اما دنی مکلی داور هلندی این مسابقه باوجود آنکه به صحنه نزدیک بود، با دمیدن در سوت بازی را متوقف کرد و به فیلیپس یک کارت زرد داد. در حالی که بازیکنان آلمان عقیده داشتند که انگلیس از این لحظه 10 نفره باید به کار خود ادامه می‌داد.

 

نکته جالب این بود که این صحنه حتی به وی ای آر هم کشیده نشد اما با این حال توییت های مختلفی درباره این صحنه منتشر شده که در آن عملکرد داور مورد نقد قرار گرفته است. البته آندره آگولا مفسر شبکه ESPN با بررسی این صحنه ادعا کرده که یک کارت زرد برای فیلیپس کافی بود چرا که پای او اول توپ را لمس کرده است. اما نظر او مخالفان بسیاری دارد و بسیاری از هواداران فوتبال نظر دیگری روی این صحنه دارند.

 

 

1617782

 

1617781

 

 

البته این که کروس و بازیکن آلمان اعتراض چندانی به تصمیم داور نداشتند نیز شاید در این تصمیم گیری دخیل بود که البته بخشی از این تصمیم گیری به طبیعت فوتبال آلمان و برمی‌گردد که اساسا نسبت به داوری اعتراض چندانی ندارند.

 

 

1617780

دیدگاه‌ها