کد خبر : 1764865 | 09 تیر 1400 ساعت 09:48 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

دهقانی: با هدف کسب سهمیه به مسابقات می‌رویم

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: ما با هدف کسب سهمیه جهانی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم و اگر این اتفاق بیفتد نقطه عطفی برای هندبال بانوان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل ازتسنیم، افسانه دهقانی در خصوص حضور تیم هندبال بانوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: از 24 شهریور تا 3 مهر اعزام تیم بزرگسالان به هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی اسپانیا را داریم و تیم ما در این مسابقات حاضر می‌شود.

وی در ادامه به حضور دو بازیکن روس در تمرینات بانوان اشاره کرد و گفت: دو بازیکن روس به تیم اشتادسازه دعوت شدند و با این تیم قرارداد دارند. با توجه به اینکه اشتادسازه حامی تیم بانوان است، برنامه هوشمندانه‌ای پیاده شد و این دو بازیکن برای افزایش توان قدرتی تیم، به جمع بازیکنان ما در تمرینات اضافه شدند.

 

1617844

 

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات نهایی شده است، افزود: هنوز به صورت رسمی به ما اعلام نشده که چند تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند اما اطلاعاتی که از آسیا گرفتیم به صورت غیر رسمی اعلام کردند که همراه ایران 12 تیم در مسابقات شرکت می‌کنند. اما اینکه بیشتر یا کمتر است به صورت رسمی اعلام نشده است. چنانچه 12 تیم در مسابقات حاضر شوند، 6 تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می‌کنند.

 

وی در پایان گفت: ما با هدف کسب سهمیه جهانی در  مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم و اگر حضور در مسابقات جهانی محقق شود، این اتفاق نقطه عطفی برای بانوان ایران و جامعه ورزش کشور خواهد بود و‌ هندبال بانوان در نقطه‌ای که شایستگی دارد قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها