کد خبر : 1764916 | 09 تیر 1400 ساعت 12:56 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی‌فر در صدر، مرادی‌فر در تعقیب

گلزن‌ترین مدافعان لیگ یک را بشناسید

امین هاشمی مدافع ۲۹ ساله تیم قشقایی در دیدار این هفته موفق شد تا تک گل پر اهمیت تیمش را به ثمر برساند.

گلزن‌ترین مدافعان لیگ یک را بشناسید

به گزارش ورزش سه، رقابت‌های لیگ دسته اول به هفته‌های حساس خود رسیده و سه هفته تا پایان مسابقات مانده است. جدال برای صعود به لیگ برتر و البته فرار از سقوط در جریان است و باید دید در این چند هفته چه اتفاقاتی در بالای جدول و البته پایین جدول خواهد افتاد.

 

هاشمی‌فر که با ۷ گل زده لقب گل‌زنترین مدافع لیگ یک را دارد از پایه‌های اصلی امتیازات کسب شده تیمش تا اینجای لیگ است و قطعا در سه بازی آتی نیز وظیفه سختی در قلب خط دفاع تیم قشقایی خواهد داشت. وی که در نیم‌فصل از تیم‌های بالای جدول لیگ یکی پیشنهاد داشت اما به تعهدش به قشقایی وفادار ماند تا در میانه راه تیمش را تنها نگذارد.

 

این بازیکن ۲۹ساله در این فصل در مقابل مس کرمان، پارس جنوبی جم، چوکا تالش، استقلال ملاثانی(رفت و برگشت)، فجرسپاسی و گل ریحان البرز گلزنی کرده است. هاشمی که سابقه بازی در تیم‌های فولادنوین، استقلال ملاثانی و سردار بوکان را دارد با شکل و شمایلی خاص در زمین به راحتی قابل مشاهده است و باید دید که آیا می‌تواند ماموریت خود و یارانش را برای بقای تیم پر طرفدار کامل کند یا خیر.

 

حسن مرادی‌فر مدافع گلزن خوشه طلایی با پنج گل زده در رده بعدی قرار دارد و امیدوار است تا بتواند در هفته‌های آتی ضمن کمک به خط حمله تیمش، این عنوان را مال خود کند. دیگر مدافعین گلزن نیز با چهار گل زده در تعقیب این دو ستاره تیم‌های خود هستند.

 

جدول مدافعان گلزن پیش از سه هفته پایانی به شرح زیر است:

 

7گل:
قشقایی شیراز: امین هاشمی فرد
5گل:
خوشه طلایی ساوه: حسن مرادی فر
4گل:
هوادار تهران: سجاد دانایی
خیبر خرم آباد: جواد نصیر
چوکای تالش: پرهام جوادی
آرمان گهرسیرجان: ایمان رازانی
شهرداری آستارا: بهزاد سلطانی و سعید دلاور
بادران تهران: پویا سیف پناهی
ملوان بندر انزلی: مهیار زحمتکش

دیدگاه‌ها