کد خبر : 1764942 | 09 تیر 1400 ساعت 15:30 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

رجبی: حضور بازیکنان روسی در اردو اتفاق خوبی است

دختران هندبال ایران به دنبال جهانی شدن

بازیکن تیم ملی هندبال بانوان ایران اعتقاد دارد حضور دو بازیکن روسی در اردوی تیم ملی تاثیر مثبتی در عملکرد سایر بازیکنان دارد.

به گزارش "ورزش سه"، دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان در تهران و در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی فدراسیون از روز شنبه ۵ تیرماه با شرکت ۲۹ بازیکن زیر نظر کادرفنی تیم ملی جهت حضور قدرتمند در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی آغاز شده است.


ساناز رجبی ملی پوش با تجربه هندبال بانوان که در پست گوش راست برای تیم ملی بازی می کند، همراه با تیم اشتاد سازه مشهد در سال ۹۹ عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. وی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" پیرامون اردوی تیم ملی گفت: نخستین اردوی اماده سازی تیم ملی هندبال در شهر مشهد مقدس با شرکت ۶۰ بازیکن در قالب دو گروه ۳۰ نفره برگزار شد که بازیکنان زیر نظر کادر فنی ابتدا تست آمادگی جسمانی و سپس تست های فنی را پشت سرگذاشتند.

 

1617975

 


وی افزود: دومین اردوی تیم ملی از روز شنبه پنجم تیرماه در تهران آغاز شده است که خروجی اردوی اول و تعداد ۲۹ بازیکن هستند که در تالار هندبال فدراسیون تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می کنیم.


ملی پوش هندبال با اشاره به رقبای تیم ملی در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا عنوان کرد: رقبای اصلی ما تیم های قزاقستان و ازبکستان هستند که همیشه قدرت خود را در سطح آسیان نشان دادند. قطعا با همدلی و تلاش بازیکنان و باتکیه بر تفکرات و اندیشه های کادرفنی به دنبال کسب بهترین نتیجه برای هندبال بانوان ایران هستیم. باتوجه به افزایش سهمیه هندبال بانوان آسیا به شش تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان، هم قسم شدیم تا این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

 

1617976


ساناز رجبی که سابقه حضور چندین ساله در تیم ملی را در کارنامه دارد و نامزد برترین بازیکن پست گوش راست آسیا نیز شده است در رابطه با حضور بازیکنان روسی در اردوی تیم ملی هندبال بانوان نیز گفت: دو بازیکن روسی که جذب باشگاه اشتاد سازه مشهد شدند از کیفیت بالای برخوردار هستند و باید پذیرفت که سطح بازی کردن هندبال آنها بالاتر از هندبال ایران است. قطعا تمرین کردن در کنار این بازیکنان شرایط را مهیا می کند تا ما حس بازی کردن مقابل کشور های قزاقستان و ازبکستان را تجربه کنیم. قطعا این اتفاق می تواند کمک خوبی به بازیکنان حاضر در اردو و تیم ملی هندبال داشته باشد.

دیدگاه‌ها