کد خبر : 1764951 | 09 تیر 1400 ساعت 16:07 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری خداحافظی یوگی لو چه گذشت؛

یواخیم لوو: تلخ ترین شکست؟ 2016 مقابل فرانسه

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان تاکید کرد مسئولیت ناکامی ژرمن ها در یورو 2020 با او است.

یواخیم لوو: تلخ ترین شکست؟ 2016 مقابل فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان وداعی زودهنگام با رقابت های یورو 2020 داشته و در اولین دور حذفی با قبول شکست برابر انگلیس از این مسابقات حذف شد. در هنگام بازگشت به آلمان، یوواخیم لوو در نشست خداحافظی خود حاضر شده و در مورد خداخافظی مسوت اوزیل و موقعیت فوق العاده توماس مولر بعد از گل اول انگلیس صحبت کرد.

 

یواخیم لوو گفت: "شرایط کار کردن با تیم بسیار خوب بود. ما با تکیه بر امکانات ممکن آماده شدیم و بیان جزئیات بیشتر از سوی من منطقی نیست. من مسئولیت شکست را بر عهده می گیرم. من سرمربی هستم و همه اشتباه می کنم، اما این اتفاق برای رخ می دهد و باید این مسئولیت را بپذیرم.

 

1617991

 

ناامیدی فراوانی پس از شکست بر اردوی تیم حاکم شده بود. من همیشه به این تیم اطمینان کامل داشته و به آنها اعتقاد داشتم. متاسفم که هواداران خود را ناامید کردیم و من مسئولیت کامل این حذف را بدون هیچ گونه اما و اگری به عهده می گیرم.

 

خداحافظی مسوت اوزیل در سال 2018؟ وقتی مسوت اوزیل از تیم ملی کنار رفته من واقعا ناامید شدم و پس از آن ما دیگر با هم صحبت نکردیم. اما فکر می کنم زمانی فرا برسد که ما با هم دیدار و گفت و گو کنیم. مسوت بازیکن فوق العاده مهم و بزرگی برای آلمان بود. روزی فرا خواهد رسید که ما هر دو صحبت کرده و همه اختلافات را کنار می گذاریم.

 

1617992

 

موقعیت طلایی توماس مولر برابر انگلیس؟ ما بلافاصله بعد از پایان بازی در مورد این موضوع صحبت نکردیم، اما وقتی به خانه برگشتیم کمی در این خصوص حرف زدیم. توماس مولر به روش همیشگی و طنز آلود خود گفت اگر من از موقعیت استفاده می کردم قطعا بهتر بود. من نیز به مولر گفتم من او را سرزنش نمی کنم و چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

 

میراث من در تیم ملی آلمان؟ مانند فرانسه بعد از سال 2018 یا پرتغال پس از 2016، ماندن در صدر در چندین تورنمنت فوق العاده دشوار است. ما طی سالهای زیادی به این موفقیت رسیده و با سبک خود هواداران زیادی را خوشحال کرده ایم که این احساس رضایت بسیار زیادی به من می دهد.

 

تلخ ترین شکست برای من؟ بدترین باخت در سال 2016  و در دیدار نیمه نهایی یورو مقابل فرانسه رخ داد. تا آن روز ما در آن تورنمنت عملکرد بسیار خوب داشته و بازی بسیار خوبی نیز مقابل فرانسه انجام دادیم، اما با یک پنالتی تلخ از خریف عقب افتادیم. اگر فرانسه را شکست داده بودیم، من مطمئن هستم که موفق به کسب عنوان قهرمانی می شدیم."

دیدگاه‌ها