کد خبر : 1764957 | 09 تیر 1400 ساعت 16:50 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار به دنبال حفظ رکورد جالب مقابل نساجی

تیم‌های مهدی تارتار تاکنون مقابل نساجی مازندران بازنده نبوده‌اند.

تارتار به دنبال حفظ رکورد جالب مقابل نساجی

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی مازندران که سومین فصل حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند، فردا در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل پیکان تهران با هدایت مهدی تارتار قرار می‌گیرد.


نساجی در شرایط پنجشنبه شب مقابل شاگردان مهدی تارتار قرار می‌گیرد که تاکنون 5 بار در سه فصل گذشته مقابل این مربی به میدان رفته است. نکته قابل توجه در این خصوص این است که نساجی تاکنون نتوانسته مقابل تیم های مهدی تارتار به برتری برسد.


در لیگ هجدهم مهدی تارتار سرمربیگری پارس جنوبی جم را برعهده داشت که در بازی رفت مقابل نساجی در قائمشهر به تساوی یک بر یک رسید. در بازی برگشت اما شاگردان تارتار مقابل نساجی در جم به برتری پرگل 3 بر یک رسیدند.


تارتار در لیگ نوزدهم به نفت مسجدسلیمان رفت و حاصل تلاش این تیم با نساجی در دو بازی رفت و برگشت دو تساوی بود. بازی رفت در مسجدسلیمان به تساوی بدون گل انجامید و در بازی برگشت در شرایطی که نفت با هدایت تارتار از دقیقه 70 با اخراج میثم نقی زاده 10 نفره شده بود، توانست یک بر یک مساوی کند و رکورد نباختنش حفظ شود.


امسال در لیگ بیستم مهدی تارتار روی نیمکت پیکان تهران حضور دارد و خودروسازان در بازی رفت مقابل نساجی در شرایطی که نیمه اول را یک بر صفر بازنده شدند، در نیمه دوم دوبار دروازه این تیم را باز کردند و دو بر یک پیروز شدند.


در شرایطی که تیم های مهدی تارتار هرگز مقابل نساجی بازنده نبوده‌اند،‌ششمین تقابل این مربی موفق و باتجربه فردا در قائمشهر صورت می‌گیرد. مسابقه ای که با توجه به شرایط دو تیم در جدول می‌تواند جذابیت‌های جالبی داشته باشد. از طرفی تارتار هم دوست ندارد رکورد نباختنش مقابل نساجی شکسته شود و بی تردید تیمش را برای کسب موفقیت به میدان می‌فرستد.


گفتنی است؛ دیدار نساجی و پیکان ساعت 19:50 عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها