کد خبر : 1764959 | 09 تیر 1400 ساعت 16:55 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

فیلیپ کوتینیو در سن سیرو؟

گزینه میلان برای جانشینی چالهان‌اوغلو مشخص شد

میلان برای جانشینی هاکان چالهان اوغلو به صورت جدی روی جذب فیلیپ کوتینیو فکر می کند.

گزینه میلان برای جانشینی چالهان‌اوغلو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی فصل گذشته را دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و آسیب دیدگی او از ناحیه زانو باعث شد که نتواند بازی های زیادی در ترکیب بارسا انجام دهد. روزهای کابوس وار او در نوکمپ همچنان ادامه دارد. این در حالی است که بارسلونا هزینه زیادی برای جذب این بازیکن از لیورپول صرف کرده بود اما کوتینیو هیچ گاه نتوانست انتظارات این تیم و هوادارانش را برآورده کند.

 

 

1586022

 

 

کوتینیو نیم فصل دوم فصل گذشته را کاملا از دست داد ولی این روزها آخرین مراحل ریکاوری اش را پشت سر می گذارد. بارسلونا که با مشکلات اقتصادی دست به گریبان است، فروش یا انتقال قرضی کوتینیو را مد نظر دارد.

دو روز پیش بحث انتقال او به میلان مطرح شد و طبق ادعای توتواسپورت، این احتمال حالا جدی تر شده است.

 

 

1538484

 

 

میلان روی جذب دو هافبک تمرکز کرده و در نهایت یکی را به خدمت خواهد گرفت. اولی خامس رودریگز ستاره کلمبیایی اورتون است و دومی فیلیپ کوتینیو. در روزهایی که به نظر شانس جذب خامس اندک شده، میلانی ها روی کوتینیو بیش از گذشته تمرکز کرده اند.

طبق همین گزارش، کوتینیو فعلا جدی ترین گزینه جانشینی هاکان چالهان اوغلو است، بازیکنی که با پایان قراردادش میلان را به مقصد اینتر ترک کرد. کوتینیو تا 2023 با بارسا قرارداد دارد و رقم انتقالش بین 50 تا 60 میلیون یورو خواهد بود.

دیدگاه‌ها