کد خبر : 1764960 | 09 تیر 1400 ساعت 17:03 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

آدم‌های شریف و سالمی در کمیته استیناف حضور دارند

پاشایی: تنها مشکل‌مان چمن مصنوعی قائمشهر است

مربی پیکان تهران ابراز امیدواری کرد تیمش با برد مقابل نساجی با دست پر از قائمشهر خارج شود.

پاشایی: تنها مشکل‌مان چمن مصنوعی قائمشهر است

به گزارش "ورزش سه"، حسین پاشایی مربی تیم پیکان قبل از مصاف با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بیان کرد: نساجی در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و تیم قابل احترامی است. این تیم در شهر خودش با وجود اینکه تماشاگر حضور ندارد، جو خوبی را به وجود آورده است. با توجه به زمان اندکی که از بازی گذشته تا دیدار با نساجی داشتیم، نمی‌توانستیم خیلی کار تاکتیکی انجام بدهیم. با این حال ریکاوری خوبی داشتیم و تیم حریف را هم آنالیز کرده‌ایم.


وی ادامه داد: برای بازی فردا آماده هستیم. می‌دانیم بازی سختی را پیش رو داریم. دو تیم برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می‌شوند و امیدواریم با یک بازی خوب، نتیجه خوبی هم کسب کنیم.


مربی پیکان با اشاره به چمن مصنوعی ورزشگاه قائمشهر گفت:‌فکر می‌کنم تنها چیزی که بازی را تحت تاثیر قرار بدهد و مشکل ایجاد کند، زمین چمن مصنوعی بازی است. امیدوارم کیفیت بازی آنقدر خوب باشد که چمن مصنوعی خیلی روی بازی تاثیرگذار نباشد.
پاشایی تاکید کرد: ما شرایط خوبی داریم. در بازی قبلی مستحق پیروزی بودیم. با این حال با وجود تلاشی که داشتیم به 3 امتیاز نرسیدیم. امیدوارم فردا بتوانیم با برد زمین را ترک کنیم.


وی درباره اینکه حکم استیناف برای بازی سایپا و پیکان هنوز صادر نشده، خاطرنشان کرد: همچنان منتظر رای کمیته استیناف هستیم. می‌دانیم آدم های شریف و سالمی در استیناف حضور دارند. امیدواریم یک حکم عادلانه را صادر کنند تا حق به حقدار برسند.


مربی پیکان درباره غایبان تیمش برای بازی با نساجی اضافه کرد: محرومی نداریم اما دو سه بازیکن مصدوم داریم که مدت‌ها مصدوم بودند و امیدواریم تا بازی فردا شرایط مهیا شود تا به بازی فردا برسند.


پاشایی در پایان افزود: شرایط تیم ما نشان می‌دهد که چقدر نسبت به ابتدای فصل پیشرفت داشتیم. واقعا کار زیادی روی این تیم جوان شده است. جوان هایی کنار این تیم رشد پیدا کرده اند که در آینده نه چندان دور ستاره‌های فوتبال ایران می‌شوند. این واقعا قابل ستایش است که در پیکان در بحث آکادمی صورت گرفته است. از طرف دیگر مهدی تارتار هم در بحث توجه به جوانان تخصص دارد. به نظر من باید همه به این موضوع توجه کنند.

دیدگاه‌ها