کد خبر : 1764975 | 09 تیر 1400 ساعت 18:10 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

آندری شوچنکو:

امیدوارم ایتالیایی‌ها مقابل انگلیس از ما حمایت کنند

آندری شوچنکو، سرمربی تیم ملی اوکراین، ابراز امیدواری کرد که ایتالیایی های حاضر در رم در دیدار تیمش برابر انگلیس از آنها حمایت کنند.

امیدوارم ایتالیایی‌ها مقابل انگلیس از ما حمایت کنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اوکراین شب گذشته در یک بازی پرهیجان و نزدیک موفق شد سوئد را شکست دهد و به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌های یورو راه پیدا کند. بازی در وقت های قانونی با تساوی 1-1 پایان یافت اما در آخرین لحظات اوقات اضافه این اوکراین بود که موفق به گلزنی شد تا یک صعود دراماتیک برای شاگردان آندری شوچنکو رقم بخورد.

 

شوچنکو بعد از صعود تیمش به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌های یورو از شاگردان خود تمجید کرده و می‌گوید: "من به شاگردانم افتخار می کنم. آنها همه توان خود را به کار گرفتند. من این پیروزی را به مردم اوکراین تقدیم می کنم. ما با قلب خود بازی کردیم."

 

 

1618036

 

 

تیم ملی اوکراین باید در بازی مرحله یک چهارم نهایی خود در مقابل یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی یعنی انگلیس به میدان برود؛ مسابقه ای که در شهر رم ایتالیا برگزار خواهد شد و آندری شوچنکو که از اسطوره های میلان به حساب می آید ابراز امیدواری کرده که ایتالیایی ها از از اوکراین حمایت کنند.

 

شوچنکو در ادامه پیرامون این موضوع گفت: "امیدوارم هواداران ایتالیایی در رم از ما حمایت کنند. انگلیس تیم بزرگی محسوب می‌شود و ما کار دشواری مقابل آنها پیش رو خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها