کد خبر : 1764976 | 09 تیر 1400 ساعت 18:23 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

احساس غرور می کنم

فدرر: سوئیس برابر اسپانیا تاریخ‌ساز می شود

راجر فدرر تنیسور مشهور سوئیسی به تیم ملی فوتبال کشورش برابر اسپانیا ایمان دارد.

فدرر: سوئیس برابر اسپانیا تاریخ‌ساز می شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس دو شب پیش دست به کار بزرگی زد و موفق شد در ضربات پنالتی فرانسه مدعی شماره یک قهرمانی یورو 2020 و قهرمان جهان در سال 2018 را حذف کند. سوئیس حالا در عین ناباوری به یک چهارم نهایی یورو رسیده و باید در سن پترزبورگ به مصاف اسپانیا برود.

اسپانیا هم در دیداری بسیار تماشایی توانست کرواسی را 5-3 شکست دهد. بازی در 90 دقیقه با تساوی 3-3 به اتمام رسیده بود.

دیدار اسپانیا و سوئیس جمعه برگزار می شود و راجر فدرر اسطوره سوئیسی تنیس دنیا نیز بی تاب شروع مسابقه است.

 

 

1617954

 

 

فدرر که از صعود تیم ملی فوتبال کشورش به یک چهارم نهایی خوشحال است، به خبرنگاران گفت:« بچه ها خوب مبارزه کردند، به خصوص وقتی یک گل پیش بودند و یک پنالتی را هم از دست دادند.

دریافت سه گل در مدت زمانی اندک و سپس بازگشت و به تساوی کشاندن بازی در 90 دقیقه، نشان از شخصیت تیمی بالای سوئیس می دهد. واقعا از نوع مبارزه بازیکنان سوئیس احساس غرور می کنم. همه چیز خیلی سریع عوض شد و به نظر می رسید بازی را واگذار خواهیم کرد اما اینطور نشد. این نشان می دهتد که فوتبال چقدر جذاب و غیر قابل پیبش بینی است. سوئیس به خود باور داشت و این را عملا نشان داد. پیروزی بر مدعی قهرمانی رقابت ها اصلا کار ساده ای نبود.»

 

 

1617315

 

 

فدرر در مورد بازی با اسپانیا گفت:« الان فقط می توانم برای سوئیس بهترین ها را آرزو کنم و اینکه یک بازی تماشایی دیگر را به نمایش بگذارند. رسیدن به نیمه نهایی برای سوئیس تاریخی خواهد بود ولی اسپانیا تیمی سرسخت است. به روزی بزرگ و تاریخی برای سوئیس نزدیک می شویم.»

 

دیدگاه‌ها