کد خبر : 1764978 | 09 تیر 1400 ساعت 18:15 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

علی‌رغم بازگشت پورقاز؛

محرم باز به همین زوج اعتماد می‌کند(عکس)

در روز محرومیت عزت پورقاز این گئورگی گولسیانی و نژادمهدی بودند که به ترکیب اصلی رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، اگر محرم نویدکیا بخواهد طبق چیزی که در گذشته از او دیده ایم، تصمیم بگیرد، احتمالا در مصاف با ماشین سازی شاهد حضور دوباره گولسیانی و نژادمهدی به عنوان زوج قلب خط دفاعی سپاهان خواهیم بود. پیش تر محرم نویدکیا از ترکیب های متفاوت چهار مدافع میانی خود در این فصل یعنی مهدی زاده، نژادمهدی، گولسیانی و عزت پورقاز استفاده کرده است. 


پس از شکست مقابل پدیده و محرومیت گولسیانی فرصت به پورقاز رسید تا هفته ها در کنار نژادمهدی زوجی مطمئن در قلب خط دفاعی بسازند. پس از اخراج نژادمهدی در مقابل نساجی مازندران این تصور وجود داشت که پس از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه نژادمهدی این بازیکن دوباره به ترکیب اصلی بازگرد، ولی گولسیانی بود که مقابل مس رفسنجان در کنار عزت پورقاز قرار گرفت و موفق به گلزنی هم شد.

 

1618046


پورقاز اما با حکم کمیته انضباطی پس از حواشی دیدار برابر پرسپولیس، با یک جلسه محرومیت مواجه شد و علی رغم نمایش خوبی که در بازی های اخیر تیمش داشته، شاید در ترکیب اصلی مصاف با ماشین سازی نباشد.


اگر سرمربی جوان سپاهان بخواهد همین رویه را تکرار کند، روز آینده در مقابل ماشین نیز شاهد ادامه حضور نژادمهدی و گولسیانی در شرایطی خواهیم بود که مهدی زاده با آسیب دیدگی جزئی در آخرین مسابقه روبرو بود و عزت پورقاز پس از پشت سر گذاشتن محرومیت باید منتظر فرصت بعدی از سوی سرمربی باشد.

 

1618045

دیدگاه‌ها