کد خبر : 1764996 | 09 تیر 1400 ساعت 19:32 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

تکذیب یک گمانه‌زنی درباره مقصد بعدی یواخیم لوو

کریستین فالک، خبرنگار بیلد، مدعی شد یواخیم لوو علاقه‌ای به بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی هلند ندارد.

تکذیب یک گمانه‌زنی درباره مقصد بعدی یواخیم لوو

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز رقابت‌های یورو بود که مشخص شد یواخیم لوو هفته‌های پایانی حضور خود روی نیمکت تیم ملی آلمان را پشت سر می گذارد. لوو امیدوار بود که با خاطره ای خوش از جمع ژرمن‌ها جدا شود و در یورو با آلمان نتیجه خوبی به دست بیاورد اما آنها شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی مقابل انگلیس شکست خوردند تا حذف زودهنگامی از رقابت‌ها داشته باشند.

 

حالا یواخیم لوو جای خود را به سرمربی سابق بایرن مونیخ یعنی هانسی فلیک داده است و به طور قطع از اکنون به بعد گمانه‌زنی‌ها در مورد مقصد بعدی این سرمربی افزایش خواهد یافت.

 

 

1617770

 

 

همچون آلمان، تیم ملی هلند نیز در رقابت‌های یورو نتوانست انتظارات را برآورده کند و در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل جمهوری چک شکست خورد تا آنها نیز از صعود به جمع هشت تیم پایانی رقابت ها باز بمانند. در همین راستا طی ساعات اخیر گمانه‌زنی‌هایی پیرامون احتمال حضور یواخیم لوو روی نیمکت تیم ملی هلند به گوش رسید که فعلاً در حد یک شایعه است.

 

اما کریستین فالک، خبرنگاران مطرح و معتبر نشریه بیلد، آلمان به اخبار حضور احتمالی یواخیم لوو در تیم ملی هلند واکنش نشان داده و مدعی شده که این سرمربی علاقه خاصی به هدایت لاله‌های نارنجی ندارد و سرمربی هلند نخواهد شد.

دیدگاه‌ها