کد خبر : 1765092 | 10 تیر 1400 ساعت 00:46 | 112K بازدید | 22 دیدگاه

آقای خورشیدی؛ یک و نیم متر داخل بود، ندیدی؟ (عکس)

سرمربی باتجربه تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برای دومین هفته متوالی تیمش در ورزشگاه آزادی مقابل سرخابی‌های پایتخت شکست خورد.

آقای خورشیدی؛ یک و نیم متر داخل بود، ندیدی؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه" از شانس بد گل‌گهری‌ها، قرعه‌کشی لیگ برتر به گونه‌ای انجام گرفت که آن‌ها باید دو بازی دشوار خود مقابل دو تیم پرطرفدار پایتخت را پشت سر هم برگزار می‌کردند و این مسئله بدون‌تردید روی عملکرد تیم امیر قلعه‌نویی تاثیرگذار بود. البته حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، باعث شد تا برنامه‌ریزی دور رفت بهم بریزد و سرمه‌ای‌پوشان گل‌گهر در دو هفته متوالی از استقلال و پرسپولیس میزبانی نکنند.

 

 

اما در دور برگشت این‌چنین نبود و پس از رویارویی با استقلال هفته گذشته در ورزشگاه آزادی که با شکست دو گله شاگردان امیر قلعه‌نویی همراه بود، با فاصله‌ای پنج روز گل‌گهری‌ها بار دیگر در ورزشگاه آزادی به میدان آمدند و مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کردند.

 

برخلاف بازی با استقلال، حریف سیرجانی توانست مقابل پرسپولیس نمایش بهتری از خود نشان بدهد و صدرنشین لیگ را زیر فشار بگذارد.اما در صحنه‌ای جنجالی و در شرایطی که کاملا در تصاویر تلویزیونی مشهود است که بازیکن گل‌گهر درون محوطه جریمه سقوط کرده، اما نظر اشکان خورشیدی و همکارانش اعلام ضربه ایستگاهی بود؛ آن‌هم در شرایطی که بازی 2 بر 1 به سود پرسپولیس بود و آن ضربه پنالتی می‌توانست همه چیز را به تساوی بکشاند.

 

 

این عدم اعلام پنالتی با واکنش تند امیر قلعه‌نویی همراه شد و او با کنایه به داور بازی گفت:یک و نیم متر داخل بود ندیدی؟

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها